ic.pngعنوان زیرخدمت : رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی

ic.pngشناسنامه خدمت: ( ۱۶۰۶۱۰۱۲۱۰۳)
(مشاهده فرم شناسنامه خدمت)

توافق نامه سطح خدمت 


ic.pngنوع خدمت :خدمت به شهروندان (G2C)
ic.pngشرح خدمت : 

 

ابتدا با مراجعه شاکی به میز خدمت شکایت توسط کارشناس ثبت گردیده وشماره ثبت به شاکی داده می شود و زمان مورد نظر جهت بررسی شکایت به شاکی گفته شده  و در مرحله بعدی شکایت به رئیس اداره نظارت و کارشناسان مربوطه ارجاع داده شده و در انتها با پیگیری های کارشناس میز خدمت جوابیه شکایت به شاکی داده شده .

 و همینطور شاکی می تواند با تماس با سامانه 190 وزارت شکایت خود را توسط اپراتور وزارت ثبت نموده و با ارجاع شکایت به معاونت درمان پیگیری های لازم از جانب کارشناس سامانه 190 و میز خدمت  از کارشناسان مرتبط انجام گردیده  جوابیه شکایت آماده گردیده و در سامانه 190 گذاشته شده و چون شاکی دسترسی به جوابیه شکایت ندارد توسط کارشناس میز خدمت جوابیه به شاکی گفته شده است.

ic.pngرسید زمان دار : عدم مصداق 
مراجعین اداره نظارت بر دو گونه اند .
الف) متقاضیان خدمت که درخواست خود را بطور کتبی(شکایت) به دبیرخانه معاونت تقدیم  کرده و بعد از بررسی شکایت پاسخ شفاهی یا کتبی یا ارجاع به نظام پزشکی کمتر از 20 روز به شاکی ارائه میشود . 
ب) افراد یا موسسات  متخلف که به تخلف آنها رسیدگی و برای تذکر یا اخذ تعهد یا اجراع به مراجع قضایی به  معاونت احضار میشوند . (بصورت غیر الکترونیکی)


ic.pngمسئول ارائه خدمت : 

دکتر حبیب اله شجاعی نژاد

مدیر اداره نظارت و اعتباربخشی درمان

مرضیه احمدی 

کارشناس میزخدمت 

0281-33662091


آدرس: بلوار میرداماد ( غیاث آباد) – ابتدای خیابان مفتح – ساختمان شماره 2 ستاد دانشگاه 
 

ic.pngمستندات مورد نیاز برای خدمت :
شاکی باید تمام مدارک و مستندات موجود در پرونده که قصور یا خطای پزشکی را اثبات می‌کند جهت ضمیمه شکایت به همراه خود داشته باشد.

ic.pngمدت زمان انجام خدمت : بر اساس نوع شکایت زمان متغیر بوده ولی کمتر از 20 روز پاسخ داده می‌شود. 
ic.pngساعات ارائه خدمت :ساعات اداری کلیه ایام هفته

ic.pngهزینه‌های مورد نیاز جهت اخذ خدمت: رایگان


ic.pngدسترسی به خدمت:

درخواست خدمت: حضوری- الکترونیکی(فرم ثبت شکایت در پورتال معاونت و سامانه تلفنی 190) 

ارائه خدمت: حضوری – الکترونیکی (فرم ثبت شکایت در پورتال معاونت و سامانه تلفنی 190)

آدرس الکترونیکی خدمت:  فرم ثبت شکایت 
مشاهده فرم پیگیری شکایت 

ic.pngپرسش های متداول :

- در صورت شکایت از عدم تشخیص پزشک چه اقدامی لازم است؟ بیمار به نظام پزشکی ارجاع داده می شود.

- آیا از طرف معاونت درمان در صورت بروز مشکل جهت بیماران تذکر و یا ارجاع به مراکز قانونی صورت می‌گیرد؟ بله- در صورت محرز بودن خطا به بیمارستان یا فرد خاطی تذکر داده میشود و در صورت نیاز به مراجع قضایی ارجاع داده می شود.
سوالات بیشتر

ic.pngنمودار گردش کار :
دریافت نمودار گردش کار شکایت از مراکز بستری

دریافت نمودار گردش کار شکایت از مراکز سرپایی

       

6.1.9.0
گروه دورانV6.1.9.0