• time : 14:00
  • Date : Sun Sep 18, 2022
  • news code : 17725
با همکاری جمعیت هلال احمر استان قزوین:
ارائه خدمات رایگان توسط تیم سیاردندانپزشكی در منطقه محروم

سرپرست واحد بهداشت دهان و دندان مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین، از راه اندازی تیم سیاردندانپزشکی و ارائه خدمات رایگان در منطقه محروم و دور از دسترس روستای اردک از توابع بخش طارم سفلی با همکاری جمعیت هلال احمر استان قزوین خبر داد.

دکتر سید محمد حسینیان دیلمی، سرپرست واحد بهداشت دهان و دندان مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین، با اعلام این خبر گفت: در این راستا واحد بهداشت دهان ودندان این مرکز با هدف، آموزش، پیشگیری و درمان با برپایی تیم های سیار دندانپزشکی در مناطق محروم و با ارائه خدمات دندانپزشکی، با همکاری جمعیت هلال احمر استان قزوین، بصورت رایگان به مردم این منطقه حضورمی یابند.

دکتر حسینیان دیلمی تصریح کرد: ارتقای سطح بهداشت دهان و دندان در جامعه مستلزم دسترسی آسان مردم به مراقبت های اولیه بهداشتی و امکان استفاده همگانی از خدمات می باشد.

این مقام مسؤول با اذعان به اینکه اهداف مهم این مرکز، تلاش در جهت بهبود شاخص DMFT«دندانهای دائمی» و ارتقای وضعیت سلامت دهان و دندان ویژه کودکان و نوجوانان است اظهار کرد: کودکان و نوجوانان سرمایه های اصلی و آینده سازان کشور می باشند.

دکتر دیلمی گفت: این برنامه، با رعایت پروتکل های بهداشتی در تاریخ های 21 و 22 شهریور 1401 در روستای اردک انجام شد. وی یادآور شد در تاریخ های 28 و 29 شهریور سال جاری در منطقه زاجکان سفلی از توابع بخش طارم سفلی انجام خواهد شد تا خدمات دندانپزشکی رایگان، در دسترس مردم مناطق محروم مذکور با اولویت گروههای هدف قرار گیرد.

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.8.0
    V6.1.8.0