عنوان خدمت : لغو بر اساس زمان بندی تعیین شده در قرارداد تاسیس به دلیل عدم معرفی ملک و یا تاخیر در ارائه مدارک لازم
شناسه خدمت: (۱۸۰۵۱۰۱۲۱۰۴)
(مشاهده فرم شناسنامه خدمت)
توافق نامه سطح خدمت
نوع خدمت :
خدمت به شهروندان (G2C)
خدمت به کسب و کار (G2B)
خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2G)
شرح خدمت :
پس از صدور موافقت اصولی و قرارداد تاسیس در صورتی که متقاضی ظرف مدت تعیین شده در بند الف قرارداد (4ماه) موفق به معرفی مکان نشد سامانه سه بار به فاصله 20 روز به متقاضی پیام می دهد پس از آن در لیست ابطال قرار میگیرد در صورت عدم اقدام متقاضی ابطال آن توسط سامانه بطور خودکار انجام میگردد.
موافقت اصولی هم اعتبار دوساله دارد و در صورتی که متقاضی پس از معرفی مکان، به هر دلیلی موفق به انجام مراحل نشد موافقت اصولی نیز باطل شده و متقاضی می بایست مجدد درخواست صدور موافقت اصولی نماید.
رسید خدمت : درصورت درخواست توسط متقاضی قابل پیگیری در سامانه می باشد.
مسئول ارائه خدمت :
دکتر حبیب اله شجاعی نژاد، رییس اداره صدور پروانه
ابوالفضل بهرامی بایه، کارشناس صدور پروانه ها
شماره تماس: 02833681160 داخلی 2
آدرس: بلوار میرداماد ( غیاث آباد) – ابتدای خیابان مفتح – ساختمان شماره 2 ستاد دانشگاه – طبقه اول – اتاق شماره 1
قوانین و مقررات خدمت:
بسیاری از آیین نامه ها در صفحه ورودی سامانه جهت اطلاع متقاضیان به صورت فایل pdf وجود دارد. همچنین آیین نامه ها در پورتال معاونت در قسمت آیین نامه های صدور پروانه ها بارگذاری شده است
مشاهده قوانین
مستندات مورد نیاز برای خدمت :
با توجه به نوع موسسه درخواستی (بیش از 50 نوع موسسه و مرکز) و نوع مالکیت آن (خصوصی حقیقی، خصوصی حقوقی، دولتی و عمومی غیر دولتی) مدارک و مستندات مورد نیاز جهت طرح موضوع در کمیسیونهای قانونی و صدور موافقت اصولی و پروانه های بهره برداری متفاوت می باشد. که به صورت مجزا و بنا به نوع درخواست در سامانه وجود دارد که به شرح ذیل میتوان از آنها ذکر کرد:
جهت موسسین حقیقی: شناسنامه صفحه اول و توضیحات، کارت ملی (پشت و رو)، کارت پایان خدمت (پشت و رو) دانشنامه یا آخرین مدرک تحصیلی، پروانه دائم، پروانه مطب، گواهی های گذرانده شده، حکم کارگزینی، گواهی پایان طرح و صندوق رفاه، برگه مهر و امضاء شده، فرم تعهد موسس، گواهی های عدم سوء پشینه های انتظامی، کیفری و عدم اعتیاد
موسسین حقوقی (شرکتهای ثبت شده ، خیریه و تعاونی): علاوه بر مدارک ذکر شده در بالا جهت تمامی موسسین نیاز به مدارک ثبتی شرکت از قبیل: اساسنامه شرکت، روزنامه رسمی و آخرین تغییرات روزنامه رسمی و تایید موسسات خیریه و نامه موافقت شبکه های هر شهرستان می باشد.
موسسین دولتی و عمومی غیر دولتی: درخواست بالاترین مقام سازمانی استان مورد نیاز می باشد.
بعد از اخذ مدارک موافقت اصولی و طرح موضوع در کمیسیونهای قانونی ماده 20 اصل مدارک ذکر شده جهت بررسی و تصویر مدارک هویتی (شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، مدارک تحصیلی و ...) جهت تکمیل پرونده مورد نیاز میباشد همچنین جهت صدور موافقت اصولی نیاز به ارائه تعهد محضری موسسین مبنی بر عدم واگذاری و مشارکت سایرین در موافقت اصولی می باشد.
مدارک مورد نیاز جهت مرحله بهره برداری
سند مالکیت، اجاره نامه، فرمهای تعهد محضری اجاره های زیر 5 ساله، املاک فاقد سند و رضایت نامه همسایگان حهت ساختمانهایی که دارای واحد مسکونی می باشد. گزارش بازدید کارشناسان معاونت بهداشتی و نظارت بر درمان
جهت مسئولین فنی و پرسنل نیز مدارک ذکر شده در موسسین حقیقی مورد نیاز می باشد به اضافه فرم تعهد مسئولین فنی و پرسنل و جهت بیمارستانها و موسسات پرتو پزشکی نیاز به اخذ مجوز کار با اشعه از سازمان انرژی اتمی می باشد.
ارائه قرداد با بیمارستانها، درمانگاهها، آمبولانس های خصوصی و پزشک جهت بعضی از موسسات
ارائه اصل پروانه های بهره برداری و مسئولین فنی قبلی جهت تغییرات در پروانه ها و تمدید آنها
مدت زمان انجام خدمت : 4 ماه برای معرفی مکان، 2-1 سال جهت تاسیس موسسه
اگر تا مدت 4 ماه متقاضی موفق به معرفی ملک نگردید از طریق ادمین سامانه پس از ارسال دوبار پیامک اقدام به لغو موافقت اصولی می نماید.
ساعات انجام خدمت: ساعات اداری کلیه ایام هفته
پرسش های متداول :
مشاهده پرسش های متداول
نمودار گردش کار :
دریافت نمودار
نحوه دسترسی به خدمت :
درخواست خدمت و ارائه خدمت: الکترونیکی- سامانه صدور پروانه Parvaneh.behdasht.gov.ir