• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ 
  • کد خبر : ۱۰۳۹۳
پیام تبریك دكتر عبداله دیدبان سرپرست دانشگاه علوم پزشكی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن

همکاران گرانقدر دانشگاه

با سلام و احترام

زیبا ترین رخداد تاریخ اسلامی پس از بعثت نبی مکرم اسلام، تولد دردانه محمد مصطفی(ص) و خدیجه کبری (س )  است تا با اراده الهی نبوت در قامت امامت تداوم یابد.

در حوزه ی سلامت نقش بانوان در حوزه های مختلف نقشی ارزشمند و اثر گذار است به ویژه در دوران همه گیری کرونا بانوان شاغل در بخش های مختلف حوزه سلامت به تاشی از حضرت زهرا ( س ) و حضرت زینب ( س) در دفاع از سلامت مردم و نجات جان انسان ها ایثار گرانه و شجاعانه حماسه آفریدند تا جایی که نخستین شهید مدافع سلامت از بانوان  فداکاربود .

اینجانب فرا رسیدن بیستم جمادی الثانی، خجسته  روز ولادت با سعادت بانوی آب و آیینه، حضرت فاطمه زهرا( س)  و تقارن مبارک آن با ولادت حضرت امام خمینی( ره ) را به همکاران گرانقدر و  تلاشگر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ودرمانی قزوین و خانواده های صبور آنها صمیمانه شادباش می گویم و از خدای سبحان می خواهم تا ما پیروان و دوستداران امامت را همچون آن پاسبان صدیق ولایت، در این راه روشن و صراط مستقیم الهی ثابت قدم و استوار نگهدارد.

اما، مناسبت شایسته ای را که با این تولد در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی جای گرفت و به حق به نام روز زن نامگذاری شد، به بانوان گرانسنگ دانشگاه تبریک و تهنیت ویژه می گویم.

امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0