• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ 
  • کد خبر : ۱۵۹۵۳
دكتر حسن رحمانی، مدیر شبكه بهداشت و درمان شهرستان تاكستان شد

دکتر حسن رحمانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان شد

روز 12 تیر ماه 1401 و با حضور مقامات استانی و شهرستانی، دکتر حسن رحمانی، به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان معرفی و از خدمات دکتر مجید ستوده، مدیر قبلی، قدردانی شد.

 

نجات جان انسان‌ها در ایام شیوع کرونا، بسیار ارزشمند است

در این برنامه، دکتر سیدمجتبی سیدصادقی، مشاور و رییس دفتر رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، ضمن ابلاغ پیام قدردانی دکتر عبداله دیدبان؛ از مدیر قبلی شبکه و تبریک شروع به کار مدیر جدید، نجات جان انسان‌ها بخصوص در ایام شیوع کرونا را بسیار ارزشمند دانست و افزود: تشکر از کسانی که با زحمات خود موجب خير و شادي و نجات جان انسان ها و پویایی در جامعه مي شوند، وظیفه‏ ای است همگانی و مورد سفارش خدا و اولیاء دین است.

دکتر سیدصادقی اظهار کرد که زمانی که خدا انسان را خلق کرد، به خود احسنت گفته است، یعنی انسان، آیینه تمام‌نمای جمال و جلال خداست و کامل ترین موجودی است که خداوند آفریده و در او تجلی یافته است؛ پس خدمت به انسان و نجات جان او از ارزشمندترین کارها است و علم پزشکی از با ارزش ترین علوم دنیا است.

 

توفیق بدست آمده، حاصل همکاری همه جانبه

دکتر مجید ستوده، مدیر قبلی شبکه بهداشت و درمان شبکه بهداشت تاکستان هم گفت: خدای منان را سپاسگزارم که مدتی در عرصه ای خطیر، توفیق خدمت گزاری به مردم شهرستان تاکستان و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اینجانب فراهم شد. وی افزود: بی گمان اگر توفیقی در پیش برد اهداف نظام سلامت شهرستان بدست آمده، مرهون همیاری و همکاری همه کارکنان شبکه و واحدهای محیطی و همچنین پشتیبانی و مساعدت مسؤولان استانی و شهرستانی بوده است.

دکتر ستوده ضمن بیان اینکه مساله پیش رو در جامعه، نه بیماری، و نه اقتصاد است، اظهار کرد: بي شك مهربانی و کمک به دیگران يكي از مهم ترين چالش های پیش روی بشریت خواهد بود که باید به آن توجه لازم شود. وی ادامه داد که برای خوب بودن خودمان تلاش کنیم و به سمت خوبی و خوب بودن پیش برویم و گام برداریم تا جامعه پویا و شادی داشته باشیم.

 

مسؤولیت، فرصتی برای خدمت به مردم و کسب رضایت خدا

دکتر حسن رحمانی، مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان نیز مسوولیت را فرصتی برای خدمت به مردم برای کسب رضایت خدا عنوان کرد و خود را مصمم دانست که با بهره گیری از همه ظرفیت ها و مساعدت کارکنان شبکه و مسؤولان استانی و شهرستانی، برای توسعه برنامه های نظام سلامت در شهرستان تاکستان گام های موثر بردارد. 

دکتر رحمانی از جوانی جمعیت به عنوان یکی دغدغه های اصلی نظام سلامت کشور و حتی جهان یاد کرد و عبور از بحران پیری را نیازمند برنامه ریزی و آموزش دانست.

وی از اهداف خود در تصدی این پُست، داشتن تعامل بیش از پیش، بین اعضای شوراهای سلامت، برقراری رابطه مناسب بین بخش های بهداشت و درمان شهرستان، همکاری برای توسعه بیشتر بیمارستان شفای تاکستان و توسعه برنامه های بهداشت روان برشمرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0