• ساعت : ۰۸:۱۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ 
نظام‌مند كردن پرداخت های پرسنلی با رویكرد عدالت محوری
مهندس بهمنی مدیر گروه جبران خدمت و تحلیل قوانین و مقررات وزارت بهداشت:

نظام‌مند کردن پرداخت های پرسنلی با رویکرد عدالت محوری

مهندس بهمنی تحلیل و تفسیر قوانین و مقررات را روشی برای اصلاح و نظام‌مند کردن پرداخت های پرسنلی در دانشگاه‌ها با رویکرد عدالت در پرداخت عنوان کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، مهندس بهمنی مدیر گروه جبران خدمت و تحلیل قوانین و مقررات وزارت بهداشت، ضمن اشاره به سازماندهی و ایجاد وحدت رویه در تفسیر، تنظیم، تدوین و اجرای ضوابط و مقررات مربوط به نگهداشت، جبـران خدمات و خروج کارکنان در واحدهای ستادی وزارت متبوع، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و سایر مؤسسات و سازمان‌های وابسته به‌عنوان وظایف این گروه، عنوان کرد: در راستای رسیدن به اهداف نظام سلامت کشور از  جدیدترین رویکردها، الگوها و ابزارها بهره می‌گیریم.

 

وی در ادامه تحلیل و تفسیر قوانین و مقررات را روشی برای اصلاح و نظام‌مند کردن پرداخت های پرسنلی در دانشگاه‌ها با رویکرد عدالت در پرداخت عنوان کرد.

 

مهندس بهمنی نظارت بر عملکرد مؤسسات تابعه در خصوص نحوه اجرای قوانین و مقررات مرتبط را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: پاسخگویی به استعلامات، ابهامات و شفاف‌سازی قوانین و مقررات برای مؤسسات تابعه در کنار بهره‌گیری از خرد جمعی و تصمیم‌گیری مشارکتی از طریق برگزاری کارگروه‌های تخصصی به‌منظور شفاف‌سازی و دسترسی آزاد در بستر سامانه‌های تخصصی انجام می‌شود.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0