• ساعت : ۰۷:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ 
پیام تبریك دكتر محمد علی معصومی فر به مناسبت روز مهندس

 

پنجم اسفندماه، خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین، خواجه نصیرالدین طوسی، روز مهندس نامگذاری شده است.‌‌ همان شخصیتی که باید از وی به عنوان پایه گذار عصر نوین علم و تکنولوژی ایرانی نام برد.

مهندس در اندیشه و تاریخ ارزنده ایران یادآور و تداعی کننده ابتکار، نوآوری و خلاقیت است که زمینه‌ساز رشد و محرک موتور پیشرفت کشور خواهد بود و شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست. مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره مندی از توانمندی های خود در عرصه‌های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.

مهندسان به عنوان سازندگان و خالقان جامعه، باذهنی فعال، منظم، جستجوگر، پویا، واقع گرا و ایده پرداز به عنوان پیشروان صنعت، تولید و تحول ملتها، از اثرگذارترین و موثرترین افراد در پیشتازی و پیشرفت کشورها هستند. مهندسان نماد سخت کوشی و خلق نویافته های علمی و عملی برای زیستی راحت تر و پیشرفته ترند.

اینجانب ضمن تبریک روز  مهندس و تشکر از کلیه مهندسین متعهد و خدمتگزار دانشگاه به لحاظ تلاش بی شائبه و مستمر در راستای رشد و تعالی مجموعه، توفیق روزافزون همه مهندسین را از درگاه ایزد منان خواستارم.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0