• ساعت : ۰۷:۵۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ 
اختصاص امتیاز ویژه استخدامی با استفاده از ظرفیت ستاد ملی كرونا
مدیر روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

اختصاص امتیاز ویژه استخدامی با استفاده از ظرفیت ستاد ملی کرونا

 

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، مسعود کریم‌خانی با یادآوری جان‌فشانی‌های مدافعان سلامت در دوران کرونا، از تلاش‌های وزارت بهداشت برای تبدیل وضعیت و استخدام این نیروها از طریق مجاری قانونی و ظرفیت‌های ممکن خبر داد.

 

وی در ادامه کمبود شدید نیرو در وزارت بهداشت را از عوامل تأثیرگذار در ارائه خدمت باکیفیت به مردم دانست و افزود: پروژه‌های جدیدالاحداث وزارت بهداشت در سطح کشور و جایگزینی همکاران بازنشسته، نیازمند به‌کارگیری تعداد قابل‌توجهی نیروی جدید است که در تلاش هستیم این کمبود را با استفاده از مجوزهای استخدامی و طرح ساماندهی کارکنان دولت تا حد مقدور جبران کنیم.

 

وی در ادامه به آزمون استخدامی پیش روی وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت ستاد ملی کرونا که مصوبات آن در حکم قانون است، اختصاص امتیاز ویژه به همکاران شاغل در دوران کرونا، برای آزمون استخدامی محقق می‌شود.

 

وی در پایان از منابع انسانی به‌عنوان ارزشمندترین سرمایه‌های وزارت بهداشت یاد کرد و اظهار داشت: وزارت بهداشت از تمام امکانات خود برای تحقق خواسته‌ها و مطالبات کارکنان نظام سلامت بهره خواهد گرفت

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0