عنوان زیرخدمت: ارزشیابی کلیه آزمون های علوم پزشکی
شناسه خدمت: ۱۸۰۴۱۰۲۵۰۰۰
نوع خدمت : الکترونیکی
خدمت به شهروندان (G2C)
شرح خدمت :
بررسی و ارتقاء کیفیت و توان آموزشی اعضاء هیئت علمی دانشگاه به معنی بهبود کیفیت برنامه ها، رسیدن به خط مشی ها و انجام اقدامات بهتر آموزشی است و رسیدن به آن هدفی مهم می باشد. ارزشیابی اساتید به عنوان ابزاری برای کمک در تصمیم گیری و تعیین خط مشی صحیح تدریس به خصوص در سطح دانشگاهی ضروری است.
استفاده غیررسمی از فرایند ارزشیابی دانشجو از اساتید در سال 1960 آغاز شد و تاکنون گسترش زیادی یافته است به طوری که هم اکنون در تمام کالج ها و دانشگاههای آمریکا و بسیاری از دیگر کشورها ی جهان به کار می رود و شاید به عنوان اصلی ترین منبعی باشد که برای ارزیابی اعضای هیات علمی در زمینه عملکرد تدریس استفاده می شود.
برای ورود به سامانه ارزشیابی اساتید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
سامانه ارزشیابی
مهمترین هدف ارزشیابی کمک به اساتید درجهت اصلاح و بهبود روش و در نهایت ارتقاء تعلیم است. مهمترین رکن بقاء و کیفیت یک دانشگاه اساتید آن هستند و پیچیده ترین ارزشیابی هم ارزشیابی اساتید است. متداولترین ارزشیابی فعالیتها و ویژگی ها ی استادان، ارزشیابی بوسیله دانشجویان می باشد. البته روشهای دیگری نیز برای ارزشیابی اساتید وجود دارد که عبارت از ارزشیابی بوسیله مدیران و همکاران از طریق مشاهدات منظم از نحوه اموزش، ارزشیابی استاد از خود (روش قراردادی با استفاده از مقدار یادگیری دانشجویان)، روش آزمون های عملکردی توسط دانشجویان، استاد مشاور دانشجو، کارکنان و ... می باشد، که هرکدام ازاین روشها مزایا و معایب خود را دارد.
سامانه : http://sama.qums.ac.ir ارزشیابی آزمون های الکترونیکی در سامانه سما
ارائه رسید الکترونیکی : تا زمانی که ارزشیابی صورت نگیرد دانشجویان نمی توانند کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند
رسید زمان دار : عدم مصداق
پاسخ الکترونیکی : کارت ورود به جلسه آزمون الکترونیکی قابل دانلود است
مسئول ارائه خدمت :
مهندس فرزانه صبوحی
سمت : کارشناس فناوری اطلاعات
تلفن تماس: 4-33336001-028- داخلی2521
و شماره تماس مستقیم 33360905-028
نمابر: 33341934-028
پست الکترونیکی: amz_acq@qums.ac.ir
آدرس و ساعات مراجعه خدمت: روزهای کاری هفته
مدت زمان انجام خدمت: 10 روز برای تکمیل فرم نظرسنجی اساتید توسط دانشجویان
نمودار گردش کار : دریافت نمودار