manafi2.jpg

     نام: سمیه
         نام خانوادگی:  منافی
        سمت: مدیر دفتر پرستاری بیمارستان

    شرح وظایف و اختیارات

    1- برنامه ریزی در زمینه‌های ارتقاء کیفی و بهبود مستمر فعالیت‌های ارائه خدمات به مددجویان ( از طریق برنامه های آموزشی داخل و خارج مرکز کادر پرستاری و آموزش به بیمار، آموزش‌های مدون ضمن خدمت)

    2- گردآوری اطلاعات از:

    - مرکز شامل: نمودار سازمانی مصوب، هدف، نوع فعالیت، گزارشات ماهیانه و سالیانه، گزارش حسابرسی پرستاری، پرونده های کارکنان، مصاحبه با کارکنان

    - مددجویان شامل : برحسب نوع بستری، نیاز مراقبتی، خدمات ارایه شده

    - منابع شامل نیروی انسانی ( پرستاران، تکنسین ها، کاردان و کارشناسان اتاق عمل و هوشبری، بهیاران، کمک پرستاران، کمک بهیاران، فوریت ها و سایر کادر وابسته) ، ساختار فیزیکی، امکانات و تجهیزات ، نظارت بر استفاده و نگهداشت بهینه تجهیزات، صرفه جویی در مصرف انرژی و نظایر آن

    3- نظارت بر تدوین و اجرای برنامه‌های آموزش به بیمار و خانواده در سطوح مختلف پیشگیری

    4- مشارکت در تنظیم بودجه جهت فعالیت‌های مرکز از طریق شرکت در جلسات بودجه بندی بیمارستان، دانشگاه و پیشنهاد بودجه مورد نیاز و اولویت بندی آنها جهت اجرای برنامه های پرستاری

    5- برنامه‌ریزی و مشارکت در برنامه های کنترل عفونت مرکز

    6- انجام برنامه‌ریزی و همکاری با سایر واحدهای ذیربط در جهت ارتقاء دانش و مهارت حرفه‌ای کارکنان پرستاری

    7- تعیین برآورد سطوح مختلف نیروی انسانی مورد نیاز بخش‌های پرستاری بر اساس استانداردهای علمی، مقایسه آن با وضع موجود و برآورد کمبودهای پرستاری وگزارش آن به مقامات مافوق

    8- اداره جلسات داخل و خارج مرتبط با وظایف واحدها

    9- تشکیل و اداره جلسات اختصاصی و ویژه در جهت حل مشکلات واحدهای ذیربط با بهره مندی از فن‌آوری های علمی حل مسأله

    10- تأمین نیازهای آموزشی کارکنان شامل : آشناسازی پرسنل جدیدالورود با مقررات خط مشی ها و آموزش‌های اختصاصی و نظایر آن

    11- بکارگیری و تشویق استفاده از نرم افزارهای ابلاغی توسط وزارت متبوع

    12- پیگیری امور فرهنگی وحرفه ای و انجام دادن تشریفات رســــمی و اجتماعی بعنوان نماینده پرستاری در سازمان ( نقش تشریفات)  نظیر برگزاری روز پرستار و مشارکت در برنامه های نهادهای علمی، صنفی و نظایر آنها

    13- شرکت در جلسه مدیران اجرایی،  مشارکت فعال در برنامه های اعتباربخشی، ایمنی بیمار، دوست دار کودک و نظایر آن، بحران، مدیریت خطر

    14- نظارت برآموزش و پایش عملکرد نیروهای جدیدالورود

    15- نظارت بر نحوه مصرف داروهای مخدر و سایر داروها

    16- نظارت و مشارکت فعال بر نحوه توزیع کارانه و سایر پرداختی ها به کادر پرستاری و مامایی

    17- سازماندهی جلسات منظم با سرپرستاران، سوپروایزرها و سایر پرسنل به منظور بررسی عملکرد، رسیدگی به مشکلات و موانع پرسنل تحت سرپرستی خود

    18- ایجاد هماهنگی در برنامه های آموزش بالینی دانشجویان گروه پرستاری با مشارکت دانشکده های پرستاری مامایی

    آدرس پستی :بوئین زهرا- میدان امام رضا . بیمارستان امیرالمومنین(ع)
    تلفن تماس:  (34224825)(28)(98+)
    فکس: (34225386)(28)(98+)
    پست الکترونیکی:  hosamir@qums.ac.ir
    ساعت کار اداری :شنبه تا چهارشنبه 7:30 صبح الی 14:15- پنجشنبه 7:30 صبح الی 13:15



    6.1.9.0
    گروه دورانV6.1.9.0