عنوان خدمت : ارائه اطلاعات (دارویی) فرآورده های سلامت محور

شناسه خدمت: 16062254100

شرح خدمت:ابتدا متقاضیان سوالات خود را از طریق تماس تلفنی مطرح می نمایند.پس از گرفتن اطلاعات لازم اعم از سن, جنسیت و بیماری های زمینه ایی و داروهای مصرفی بیمار, جهت پاسخگویی به سوالات مربوطه , اقدامات لازم صورت می گیرد و پاسخ مناسب به بیمار داده می شود.

مسئول ارائه خدمت: خانم دکتر مهدیس صدر

نشانی : قزوین - بلوار آزادگان - نبش مفتح - ساختمان شماره 2 ستاد دانشگاه - معاونت غذا و دارو - طبقه همکف - راهرو شماره یک - سمت راست - اتاق دوم

تلفن :33686403-028

مستندات و مدارک مورد نیاز:

فرم های مخصوص اطلاع رسانی دارو و سموم (دریافت اطلاعات  متقاضی به صورت تلفنی و ثبت در فرم های اطلاع رسانی دارو و سموم)
فرم 1 ، فرم 2

قوانین و مقررات خدمت: -

مدت زمان ارائه خدمت: همان روز انجام می پذیرد.

ساعات ارائه خدمت: ساعات اداری در روزهای کاری هفته

تعداد بار مراجعه خدمت: -

هزینه های مورد نیاز جهت اخذ خدمت: این خدمت به صورت رایگان است .

فهرست استعلام از سایر دستگاه های اجرایی: -

سوالات متداول:

1- نحوه ثبت آنلاین گزارش عوارض ناخواسته دارویی چگونه است؟

 با مراجعه به سایت adr.ttac.ir میتوان عوارض ناخواسته دارویی را ثبت نمود.

2- در صورت ناموفق بودن ثبت عوارض ناخواسته دارویی در سامانه گزارش دهی عوارض,  چه باید کرد؟ در اسرع وقت می بایست فرم زرد گزارش دهی عوارض ناخواسته دارویی را برای معاونت غذا و دارو ارسال نمایند.

3-برای گزارش دادن عوارض دارویی  ناخواسته که جدی تلقی می شوند, تا چند ساعت مجاز به گزارش دهی هستیم؟24 تا حداکثر 48 ساعت

دسترسی به خدمت:  به صورت تلفنی .
 

نمودار گردش کار :
دریافت نمودار

        


6.0.9.0
گروه دورانV6.0.9.0