ردیف |
عنوان خدمت |
نحوه ی ارائه زیرخدمت |
راهنمای استفاده از خدمت |
اطلاعات تکمیلی زیرخدمت |
FAQ
سوالات متداول
|
SLA
بیانیه سطح توافق خدمت
|
شماره تماس و نام واحد پاسخگوی خدمت
(پیش شماره 028)
|
رسید زمان دار |
آدرس
خدمت
الکترونیکی
|
1 |
ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش آموختگان خارج از کشور (۱۸۰۴۱۰۲۳۰۰۰) |
الکترونیکی (وزارتی و درون سازمانی) |
این خدمت کشوری بوده وبصورت الکترونیکی در وزارت بهداشت و درمان صورت می گیرد.دانشجویان که خارج از کشور به تحصیل پرداخته اند جهت اعمال مدارک و گذراندن دوره های تحصیلی به سامانه مراجعه می نمایند.و پیگیری مراحل کار در وزارت خانه انجام میشود.
|
 |
 |
 |
|
|

|
2 |
آموزش مداوم جامعه پزشکی (18051024000) |
الکترونیکی و غیرالکترونیکی |
صدور گواهی 5 ساله برای پزشکان و پیراپزشکان-برگزاری جلسات کمیته ماده 6 و صدور گواهی-برگزاری دورههای آموزشی: انجام نياز سنجي سالانه, مطالعه، تحقيق، در سامانه آموزش مداوم جامعه پزشکی نام کاربری و رمز عبور دریافت میشود .
|
 |
- برای پیگیری امتیازات ثبت نشده دوره هایی که از طریق سامانه ثبت نام و شرکت کرده ام،چه کاری باید انجام دهم؟
کاربر محترم در صورت مواجه شدن با چنین وضعیتی لازم است با مرکز برگزار کننده آن برنامه تماس حاصل فرمایید .
- جهت ویرایش کد ملی در سامانه چه اقدامی باید صورت گیرد؟
کاربر محترم جهت اصلاح کد ملی خود خواهشمند است یک ایمیل با عنوان "تصحیح کد ملی" همراه با نام ، نام خانوادگی ، کد ملی صحیح و کد ملی اشتباه به cme@niosha.co.ir ارسال نمایید . پس از اصلاح کد ملی توسط واحد پشتیبانی سامانه مراتب از طریق ایمیل به شما اعلام می گردد.
- برای اصلاح اطلاعاتی از پروفایل که قابل ویرایش نیست،به استثنای کد ملی چه اقدامی باید انجام داد ؟
کاربر محترم در صورتی که نام ، نام خانوادگی یا رشته تحصیلی شما در سامانه اشتباه ثبت شده باشد ، جهت ویرایش آن لازم است با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید .
|
 |
صفورا نیارند
تلفن تماس:
4-33336001-028داخلی 2507
تلفن مستقیم: 33344317-028
|
در سامانه |

|
3 |
ارزشیابی بخش های آموزشی دستیار دانشگاه های علوم پزشکی(۱۸۰۴۱۰۲۵۰۰۰) |
الکترونیکی |
اعتبار بخشی به معنی ارزیابی سیستماتیک مراکز ارائه خدمات سلامت با استانداردهای مشخص است. استانداردهایی که بر بهبود مداوم کیفیت، محور بودن بیمار و بهبود ایمنی بیمار و کارکنان تاکید دارد.
ارشناسان EDU مراکز آموزشی درمانی و معاونین آموزشی مراکز آموزشی درمانی از سامانه اعتباربخشي بيمارستانهاي آموزشي وزارت بهداشت استفاده می کنند.
مشاهده
|
|
- خود ارزیابی بیمارستان های آموزشی چیست؟
راهنمای ارزشیابی اعتبار بخشی آموزشی بیمارستان ها توسط معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پس از یک دوره بررسی ها و نشست های کارشناسی تدوین و در سال 94 به دانشگاه های کل کشور ابلاغ شد و مقرر گردید کلیه بیمارستان های آموزشی فرایند خود ارزیابی را انجام دهند.اکثر بیمارستان های آموزشی این خود ارزیابی را کامل و نتایج حاصل از این خودارزیابی ها و بازخورد های دانشگاه های کشور مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.
- ارزیابی وزارت خانه چه زمانی انجام می شود؟
ارزیابی توسط ارزیابان منتخب وزارت خانه در سال 96 انجام شده است و 6 مرکز آموزشی درمانی قزوین تایید یکساله را وزارت خانه دریافت کرده اند.
- ارزیابی منطقه ای چیست؟
ارزیابی منطقه ای سالی یکبار به مدیریت زنجان انجام می شود و تا کنون از مراکز آموزشی درمانی قزوین بازدید نشده است.
|
 |
دکتر لیلی یکه فلاح
شماره تماس :
5-33336001 داخلی: 3562
|
|
 |
4 |
برگزاری آزمون های علوم پزشکی پاسخ به استعلامات مربوطه
(۱۸۰۴۱۰۲۶۱۰۰۰)
|
برگزاری آزمون های ورودی و دستیاری علوم پزشکی
18041026100
|
- |
خدمت در وزارت خانه انجام میگیرد |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
اعلام نتایج آزمون ها و رسیدگی به شکایات داوطلبان آزمون ها (۱۸۰۴۱۰۲۶۱۰۱) |
الکترونیکی
|
امکان ثبت اطلاعات جامع فردی دانشجو
امکان مشاهده اطلاعات پایه مانند: دروس، دانشکده، گروه آموزشی، رشته ، استاد و ...
امکان مشاهده دروس ارائه شده نیمسال
امکان انتخاب واحد ، حذف و اضافه و حذف اضطراری و تهیه تاییدیه انتخاب واحد از طریق وب
امکان تهیه کارت ورود به جلسه امتحان
امکان مشاهده کارنامه کل ، موقت ، نیمسال کارنامه بالینی و انترنتی
امکان مشاهده وضعیت آموزشی
امکان مشاهده نمرات و ثبت اعتراض از طریق وب
امکان پرداخت شهریه بصورت آنلاین از طریق کارتهای عضو شتاب و...
امکان مشاهده بدهی و بستانکاری مبالغ شهریه در اطلاع رسانی سیستم مالی صفحه نخست و یا در کارنامه مالی برای دانشجویان شهریه پرداز
ثبت نام سامانه سیستم اطلاع رسانی پیامکی از طریق سامانه سما وب
امکان اطلاع رسانی آموزش برای دانشجویان در صفحه نخست سامانه وب
امکان مشاهده مقایسه معدل دانشجو با دانشجویان هم رشته و هم ورودی |
|
- در صورتی که دانشجویان پسورد خود را برای ورود به سامانه سما تحت وب تغییر دهد و آن را فراموش کند چه کاری می بایست انجام دهد ؟
تماس با آموزش دانشکده مربوطه
- دانشجویان چگونه می توانند از ورود نمرات خود را به هنگام ثبت توسط استاد و شروع بازه زمانی خود درسما تحت وب مطلع شوند ؟
دانشجویان می توانند با خرید بسته های پیامکی از نمرات خود به محض ثبت مطلع و از زمانبندی اعتراض خود به موقع استفاده نماید
- دانشجویان چگونه می توانند از ورود نمرات خود را به هنگام ثبت توسط استاد و شروع بازه زمانی خود درسما تحت وب مطلع شوند ؟
|
 |
هادی باقران
تلفن تماس:
4-33336001-028- داخلی2522 و شماره تماس مستقیم 33360905-028
|
در سامانه |

|
ارزشیابی کلیه آزمون های علوم پزشکی(۱۸۰۴۱۰۲۶۱۰۲) |
الکترونیکی
(درون سازمانی)
|
بررسی و ارتقاء کیفیت و توان آموزشی اعضاء هیئت علمی دانشگاه به معنی بهبود کیفیت برنامه ها، رسیدن به خط مشی ها و انجام اقدامات بهتر آموزشی است و رسیدن به آن هدفی مهم می باشد. ارزشیابی اساتید به عنوان ابزاری برای کمک در تصمیم گیری و تعیین خط مشی صحیح تدریس به خصوص در سطح دانشگاهی ضروری است. |
|
 |
 |
هادی باقران
تلفن تماس:
4-33336001-028- داخلی2522 و شماره تماس مستقیم 33360905-028
|
در سامانه |

|
برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی(۱۸۰۴۱۰۲۶۱۰۳) |
الکترونیکی |
این خدمت بصورت الکترونیکی در وزارت بهداشت و درمان صورت می گیرد.
- برگزاری آزمون های جامع دانشجویان بصورت الکترونیک
- برگزاری آزمون های تستي
-برگزاری آزمون های چند گزينهاي
-برگزاری آزمون های گزينه و بازخورد (PMP)
-برگزاری آزمون های KF
- برگزاری آزمون های اسلايدي
|
 |
قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری |
|
|
|

|
برگزاری المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
1804102604
|
غیرالکترونیکی |
• ثبت نام دانشجويان متقاضي شركت در المپياد
• انتخاب سرپرست جهت بارگذاري پروژهها
• بررسي و داوري پروژهها توسط اعضاي كميته علمي
• اعلام نتايج پروژهها
کلیه دانشجویان رشته های کارشناسی و دکترای حرفه ای (پس از گذراندن آزمون جامع علوم پایه) بدون در نظر گرفتن معدل میتوانند در این آزمون شرکت نمایند.
- در مرحله درون دانشگاهی المپیاد دانشجویان می توانند در تمام حیطه ها شرکت نمایند ولی در مرحله کشوری فقط مجاز به شرکت در یک حیطه هستند.
- دانشجویان در زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی باید شاغل به تحصیل باشند.
- با توجه به آئین نامههای استعداد درخشان تسهیلات ویژهای جهت دانشجویانی که در المپیاد کشوری حائز مقام و رتبه میشوند وجود دارد. شامل موارد ذیل:
1- استفاده از تسهیلات ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر طبق آئین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر
2- عضویت در بنیاد ملی نخبگان بر اساس آئیننامه آشنایی با جوایز و حمایتهای بنیاد ملی نخبگان و افراد مشمول آن
3- استفاده از تسهیلات برای رتبههای برتر حیطهها آئیننامه اجرایی تسهیل ادامه تحصیل استعدادهای درخشان، نخبگان و استعدادهای برتر دردورههای تخصصی
4- تندیس و لوح تقدیر به امضای معاون آموزشی و وزیر وزارت متبوع
5- جوایز نقدی به صاحبان مدالهای سه گانه و اعضای تیمهای اول هر حیطه |
|
1-نحوه ثبت نام دانشجویان در المپیاد دانشجویی چگونه است؟
دانشجویان میتوانند با مراجعه به دفتر استعدادهای درخشان واقع در دانشکده پرستاری جهت شرکت در المپیاد دانشجویی ثبت نام نمایند
2- عناوین حیطه های معرفی شده در المپیاد دانشجویی چیست؟
المپیاد دانشجویی در 6 حیطه استدلال بالینی- علوم پایه- کارآفرینی- مدیریت _ مطالعات میان رشته ای و آموزش پزشکی برگزار میگردد.
3- زمان ثبت نام دانشجویان جهت شرکت در المپیاد دانشجویی ؟
دانشجویان از نیمه اول دی ماه میتوانند با مراجعه به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه در دوره جدید این آزمون ثبت نام نمایند.
4- مزایای شرکت در المپیاد دانشجویی چیست؟
دانشجویانی که موفق به کسب مدال در المپیاد دانشجویی شوند میتوانند از مزایای بنیاد ملی نخبگان همچنین از تسهیلات اعطایی به دانشجویان صاحب استعدادهای برتر بهرهمند گردند.
|
 |
دکتر منیرالسادات میرزاده
مسئول کمیته المپیاد دانشجویی دانشگاه
مریم رحمنی کارشناس کمیته دانشجویی المپیاد دانشگاه
شماره تماس: 028 33340153
|
|
|
پاسخ به استعلام رتبه تخصص و فوق تخصص و کارشناسی ارشد رشته های پزشکی
18041026105
|
- |
خدمت در وزارت خانه انجام میگیرد |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
5 |
ارائه خدمات آموزشی دانشجویان دانش آموختگان علوم پزشکی
(۱۸۰۴۱۰۰۲۷۱۰۰)
|
ایجاد ، راه اندازی و گسترش رشته های تخصصی دوره های فوق تخصصی و تکمیلی تخصصی(۱۸۰۴۱۰۰۲۷۱۰۰) |
غیر الکترونیکی |
بطور کلی این زیرخدمت در وزارتخانه انجام می گیرد .
ارتقاء توانمندی علمی و فنی اعضای هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در زمینه آخرین فناوریهای روز دنیا
|
 |
|
|
|
|
 |
تدوین برنامه های آموزشی رشته های تخصصی دوره های فوق تخصصی و تکمیلی تخصصی(۱۸۰۴۱۰۰۲۷۱۰۱) |
الکترونیکی
وزارتی
|
بطور کلی این زیرخدمت در وزارتخانه صورت می گیرد . اما مستندات مورد نیاز جهت ارائه به وزارت خانه صورت می پذیرد.
|
|
|
|
|
|

|
بازنگری برنامه های آموزشی رشته های تخصصی دوره های فوق تخصصی و تکمیلی تخصصی(۱۸۰۴۱۰۰۲۷۱۰۲) |
الکترونیکی
وزارتی
|
بطور کلی این زیرخدمت در وزارتخانه صورت می گیرد . اما مستندات مورد نیاز جهت ارائه به وزارت خانه صورت می پذیرد.
|
|
|
|
|
|

|
تصویب و ابلاغ برنامه ها به دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات اجرایی مرتبط(۱۸۰۴۱۰۰۲۷۱۰۳) |
الکترونیکی
وزارتی
|
بطور کلی این زیرخدمت در وزارتخانه صورت می گیرد . اما مستندات مورد نیاز جهت ارائه به وزارت خانه صورت می پذیرد.
تصویب برنامه های آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی
|
 |
|
|
|
|
 |
|
انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی داخل کشور
18042581000
|
تایید انتقال دانشجویان علوم پزشکی داخل کشور
18042581100
|
الکترونیکی |
در حال حاضر متقاضيان انتقالی در دانشگاه ها پس از اخذ مجوز از دانشگاه مبدا به حوزه هاي خدمات آموزشی دانشگاه ها معرفی می گردند و سپس با صرف زمان و هزينه به دانشگاه مقصد مراجعه نموده و اقدام به ثبت تقاضاي انتقالی و پيگيري آن می نمايند و اين فرآيند در طول تمام سال تحصیلی صورت می پذيرد. |
|

آیین نامه های دوره های تخصصی دندانپزشکی
قوانین نقل و انتقال
|
 |
فاطمه ذوالقدر
تلفن تماس:
4-33336001-028داخلی 2529
|
|
 |
تایید مهمانی دانشجویان علوم پزشکی داخل کشور
18042582101
|
|
در حال حاضر متقاضيان انتقالی در دانشگاه ها پس از اخذ مجوز از دانشگاه مبدا به حوزه هاي خدمات آموزشی دانشگاه ها معرفی می گردند و سپس با صرف زمان و هزينه به دانشگاه مقصد مراجعه نموده و اقدام به ثبت تقاضاي انتقالی و پيگيري آن می نمايند و اين فرآيند در طول تمام سال تحصیلی صورت می پذيرد. |
|

آیین نامه های دوره های تخصصی دندانپزشکی
قوانین نقل و انتقال
|
 |
فاطمه ذوالقدر
تلفن تماس:
4-33336001-028داخلی 2529
|
|
 |
|
ارائه خدمات آموزشی دانشجویان علوم پزشکی
18042585000
|
ثبت نام دانشجویان جدیدالورود علوم پزشکی
18042585100
|
الکترونیکی |
ثبت نام اینترنتی مرحله ایی از ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دلنشگاه است که پذیرفته شدگان می بایست به سامانه اینترنتی به آدرس http://er.qums.ac.ir مراجعه و نسبت به آپلود مدارک مورد نیاز ثبت نام ، اقدام نمایند پس از بررسی توسط کارشناسان اداره خدمات آموزشی ، در صورت تکمیل مدارک درخواستی ، می بایست برگه تاییدیه ثبت نام اینترنتی پرینت و در روز ثبت نام حضوری به همراه داشته باشند. در غیر اینصورت نسبت به تکمیل مدارک و ارسال مجدد آن اقدام نمایند. |
 
|
- آيا دانشجويان در يك زمان حق نامنويسي و ادامه تحصيل در بيش از يك رشته و در يك يا چند دانشگاه اعم از دولتي یا غيردولتي را خواهد داشت؟
بله – صرفأ در دوره هاي فراگير امكان تحصيل هم زمان ميسر مي باشد. در غير اينصورت تخلف منظور شده و به تشخيص كميته نظارت بر حسن اجراي مقررات آموزشي وزارت متبوع، از ادامه تحصيل در يكي از رشتههاي انتخابي محروم و سوابق تحصيلي وي باطل اعلام ميشود و دانشجو در اين حال موظف است كليه هزينههاي مربوط به رشته حذفشده را مطابق تعرفههاي تعيينشده به دانشگاه ذيربط بپردازد.
- درصورت عدم مراجعه دانشجو در موعد مقرر در هر نیمسال تحصيلي براي ادامه تحصيل و انتخاب واحد برخورد دانشگاه با دانشجو چه خواهد بود؟
دانشجو موظف است در هر نیمسال تحصيلي در زماني كه دانشگاه اعلام ميكند براي ادامه تحصيل و انتخاب واحد به اداره آموزش دانشكده مراجعه كند. عدم مراجعه دانشجو براي نامنويسي در يك نیمسال بدون اطلاع و عذر موجه به منزله ترك تحصيل است و دانشجو اخراج خواهد شد.
|
 
|
فاطمه ذوالقدر
تلفن تماس:
4-33336001-028داخلی 2529
|
شماره دانشجویی در سامانه |
 |
آموزش دانشجویان علوم پزشکی
18042585101
|
غیرالکترونیکی |
انجام کلیه امور آموزشی و تحصیلی پذیرفته شدگان از زمان شروع به تحصیل تا زمان فارغ التحصیلی دانشجویان در واحد اداره خدمات آموزشی دانشگاه علوم پزشکی انجام میشود. آموزش دانشجویان از زمان انتخاب واحد تا شرکت در امتحانات پایان ترم بر اساس حضور درکلاسهای آموزشی طبق تقویم اجرایی که توسط اداره خدمات آموزشی بر اساس تقویم آموزشی ارسالی از وزارت متبوع تهیه و تنظیم میشود ، می باشد |
|
آیین نامه ها و فرایندهای دانشجویان |
 |
اداره خدمات آموزشی
فاطمه ذوالقدر :
4- 02833336001 داخلی 2529
معصومه ترکمنی :
4 - 02833336001 داخلی 2529
سمانه ساده :
4- 02833336001 داخلی 2528
|
عدم مصداق |
|
6 |
جذب اعضای هیات علمی ومشمولین تعهدات قانونی علوم پزشکی
(۱۰۰۳۱۰۲۸۰۰۰)
|
جذب اعضای هیات علمی علوم پزشکی (۱۰۰۳۱۰۲۸۱۰۰) |
الکترونیکی |
• مدیریت جذب هيات علمي در دانشگاههاي علوم پزشكي كشور
• ثبت درخواست متقاضيان جذب هيات علمي در دانشگاههاي علوم پزشكي كشور
• ارسال مستندات موردنياز به صورت غیر حضوری
• افزایش نظارت بر روندجذب هيات علميدر دانشگاههاي علوم پزشكي كشور
• سامان دهی و برقراری نظم در جذب هيات علمي
• قابلیت پيگيري متقاضيان از روند بررسي و جذب در دانشگاهها
• قابلیت تهیه گزارش های مدیریتی
• نگهداری الکترونیک مستندات متقاضیان جذب هيات علمي
• قابلیت دسترسی نهاد های نظارتی به روند جذب هيات علمي
یکپارچه سازی کلیه امور مرتبط با اعضای هیات علمی در راستای ارائه خدمات جامع به اعضای هیات علمی
|
 |
 |
 |
مهران جباری
33336001- 028
داخلی 2505
محدثه قاسمی
داخلی 2514
33328607-028 تلفکس
|
|

|
ارتقای اعضای هیات علمی (۱۰۰۳۱۰۲۸۱۰۱) |
الکترونیکی |
دبیرخانه هیات ممیزه دانشگاه به منظور اجرای فرایند ارتقا مرتبه اعضای هیأت علمی به مراتب بالاتر
|
 |

آیین نامه امور هیات علمی
|
 |
دبیرهیات ممیزه:
دکتر نعمت اله غیبی کارشناس دبیرخانه :
پروین یخچالی ها
زهرا بهزادپور
4-33336001-028- داخلی2530
|
|


|
تخصیص مشمولین تعهدات قانونی در دانشگاه های علوم پزشکی
10031028102
|
- |
خدمت در وزارت خانه انجام میگیرد |
|
|
|
|
|
|
7 |
اعتباربخشی بخش های تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی
- بخش های موسسه ای
18041025000
|
ترکیبی |
در فرآیند اعتباربخشی موسسه ای دانشگاه بصورت کلی از طریق ارزیابی کلیه معاونت ها و دانشکده ها مورد ارزیابی قرار میگیرد.
اعتباربخشی موسسه ای دارای کمیته ای می باشد که دبیر آن از طرف ریاست محترم دانشگاه ابلاغ دارند. همچنین در این فرآیند در همه معاونت ها کارگروه هایی تشکیل شده تا طی جلساتی که از طریق دبیر کمیته هماهنگ شده شرکت کرده و با این فرآیند آشنا شوند و نیز ابهامات موجود برطرف شود.
طی این فرآیند کلیه معاونت ها و دانشکده های زیر مجموعه دانشگاه موظف هستند آمادگی لازم را در خصوص تهیه مستندات مربوط به هر سنجه کسب نموده ، در نهایت مستندات را به معاونت آموزشی ارسال و بعد از بررسی کلیه مستندات توسط کارشناس مربوطه در مرکز مطالعات زیر نظر دبیر مربوطه ، در خصوص نواقص موجود بازخورد به هر واحد ارائه شده تا در جهت رفع آن و ارسال مستندات کامل به معاونت آموزشی اقدام نمایند . در نهایت کلیه مستندات در سامانه پیشنهادی وزارت متبوع توسط کارشناس مرکز مطالعات بارگذاری خواهد شد.
|
|
در صورت ابهام در سنجه از چه کسی یا کسانی کمک بگیرم؟ مسئول خدمت،
028-33340153
داخلی: 3952
|
 |
زهرا خالقی
028-33340153
داخلی: 3952 |
عدم مصداق |
 |
اعتباربخشی بخش های تخصصی دانشگاه های علوم پزشکی
- مراکز آموزشی و درمانی
18041025000
|
ترکیبی |
در فرآیند اعتباربخشی مراکز آموزشی درمانی، کلیه فرآیند آموزش در مراکز آموزشی درمانی از طریق وزارت متبوع مورد ارزیابی قرار میگیرد.
مسئولیت این بسته اعتباربخشی در دانشگاه بر عهده مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی (EDC) و با نظارت معاونت آموزشی می باشد.
در واحد مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این بسته توسط مسئول و کارشناس مربوطه در حال انجام اقدامات مربوطه می باشد.
طی این فرآیند مسئول بسته به صورت فصلی و در صورت نیاز فواصل زمانی نزدیک تر با کارشناسان EDO مراکز آموزشی درمانی جلسه گذاشته و از نحوه فعالیت های هر مرکز آگاه شده، نقاط ضعف بازخورد داده میشود و فرصت رفع نواقص به هر مرکز داده میشود.
همچنین طی این فرآیند مسئول بسته و نیز کارشناس مربوطه در صورت نیاز جهت بازدید از هر مرکز آموزشی درمانی اقدام می نماید.
در نهایت همه مراکز آموزشی درمانی مستندات خود را با توجه به سنجه های ارسالی وزارت تهیه کرده و در سامانه مربوطه بارگذاری می نماید؛ بعد از بارگذاری این مستندات توسط مسئول بسته اعتباربخشی دانشگاه مورد بازبینی قرار گرفته در صورت نیاز بازگشت داده شده تا مستند مربوط اصلاح شود. در نهایت پس از تایید نهایی مستندات بارگذاری شده، این مستندات توسط ارزیابان کشوری مورد سنجش قرار گرفته و امتیاز و رتبه هر مرکز آموزشی بعد از بازدید نهایی توسط ارزیابان مشخص می شود.
|
زهرا خالقی
028-33340153
داخلی: 3952 |
عدم مصداق |
 |
8 |
ارائه مدارک تحصیلی دانشجویان و دانش آموختگان علوم پزشکی
(18042582000)
|
ارائه ریزنمرات دانشجویان و دانش آموختگان علوم پزشکی سراسر کشور
18042582103
از مقطع کاردانی تا دکتری عمومی
|
|
دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پس از فراغت از تحصیل می توانند با رعایت قوانین آموزشی موجود از خدمات مربوط به فراغت از تحصیل خود از قبیل صدور تاییدیه تحصیلی جهت ادامه تحصیل، شروع خدمات طرح خدمت پزشکان و یا استخدام بهره مند گردند. تاییدیه تحصیلی با درخواست دانشگاه محل تحصیل مقطع بالاتر، محل انجام طرح و یا محل استخدام قابل صدور می باشد. این خدمت از طریق اتوماسیون اداری قابل ارایه می باشد.
ریز نمرات در واقع کارنامه تحصیلی ممهور و تائید شده است و صرفا به همراه دانشنامه صادر میگردد. 1. ثبت نام دانش آموخته در سایت (بارگزاری مدارک) 2. بررسی مدارک و شرایط دانشآموخته توسط کارشناس 3. صدور ریزنمره 4. ارسال پستی مدرک
|
 |
روند انجام امور در سامانه
- مراجعه دانش آموخته به سامانه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی قزوین و ثبت نام در سامانه
- بررسی و تایید فراغت از تحصیل دانش آموخته از طرف دانشگاه و ارسال نام کاربری و رمز عبور به صندوق پست الکترونیکی متقاضی
- ورود متقاضی به سامانه و درخواست صدور مدرک فراغت از تحصیل و ارایه مدارک
- صدور مجوز تحویل مدارک و درج در درگاه اینترنتی وزارت توسط کارشناس آموزش دانشگاه
- صدور مدرک فراغت از تحصیل و ارسال جهت امضاء توسط مسوولین دانشگاه
- ارسال مدرک تحصیلی به نشانی دانش آموخته از طریق پست
|
 |
تحصیلات تکمیلی:
محمد کریمی: 5- 02833336001 داخلی 2502
عارفه نیاقی ها: 5- 02833336001 داخلی 2503
مقاطع کاردانی تا دکترای عمومی:
هاجر نوری: 5- 02833336001 داخلی 2537
محمد حسنی: 5- 02833336001 داخلی 2526
|
|
 |
صدور تائیدیه تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی
18042582102
از مقطع کاردانی تا دکتری عمومی جهت دانش آموختگان دانشگاه
|
الکترونیکی |
دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پس از فراغت از تحصیل می توانند با رعایت قوانین آموزشی موجود از خدمات مربوط به فراغت از تحصیل خود از قبیل صدور تاییدیه تحصیلی جهت ادامه تحصیل، شروع خدمات طرح خدمت پزشکان و یا استخدام بهره مند گردند. تاییدیه تحصیلی با درخواست دانشگاه محل تحصیل مقطع بالاتر، محل انجام طرح و یا محل استخدام قابل صدور می باشد. این خدمت از طریق اتوماسیون اداری قابل ارایه می باشد. |
|
مدارک مورد نیاز جهت صدور تاییدیه تحصیلی:
1- نامه درخواست تاییدیه تحصیلی از طرف سازمان متقاضی.
2- تسویه حساب دانش آموخته با صندوق رفاه دانشجویان وزارت و یا آخرین وضعیت بدهی ( به روز ) صندوق رفاه. ( قابل دریافت از طریق معاونت دانشجویی کلیه دانشگاههای علوم پزشکی کشور )
3- نامه ابلاغ طرح ضریب کا و یا اتمام آن. ( دانش آموختگان رشته های تخصصی پزشکی و دندانپزشکی )
4- تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت از آن برای آقایان.
5- تصویر گواهی انجام طرح نیروی انسانی برای رشته های مشمول طرح و یا معافیت از آن (در صورتیکه تاییدیه تحصیلی جهت اشتغال به کار صادر می گردد )
|

|
تحصیلات تکمیلی:
محمد کریمی:
5- 02833336001 داخلی 2502
عارفه نیاقی ها: 5- 02833336001 داخلی 2503
مقاطع کاردانی تا دکترای عمومی:
هاجر نوری:
5- 02833336001 داخلی 2537
محمد حسنی: 5- 02833336001 داخلی 2526
|
|
 |
صدور گواهی فراغت از تحصیل دانش آموختگان علوم پزشکی سراسر کشور
18042582104
از مقطع کاردانی تا دکتری عمومی جهت دانشجویان دانشگاه
|
الکترونیکی |
دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پس از فراغت از تحصیل می توانند با رعایت قوانین آموزشی موجود از خدمات مربوط به فراغت از تحصیل خود از قبیل صدور مدرک گواهینامه موقت تحصیلی، گواهینامه/دانشنامه تحصیلی، ریز نمرات و ... بهره مند گردند. سامانه الکترونیکی دانش آموختگان دانشگاه به نشانیhttp://eg.qums.ac.ir جهت صرفه جویی در زمان، هزینه رفت و آمد و اقامت دانش آموختگان طراحی و اجرا شده است
|
|
روند انجام امور در سامانه
- مراجعه دانش آموخته به سامانه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی قزوین و ثبت نام در سامانه
- بررسی و تایید فراغت از تحصیل دانش آموخته از طرف دانشگاه و ارسال نام کاربری و رمز عبور به صندوق پست الکترونیکی متقاضی
- ورود متقاضی به سامانه و درخواست صدور مدرک فراغت از تحصیل و ارایه مدارک
- صدور مجوز تحویل مدارک و درج در درگاه اینترنتی وزارت توسط کارشناس آموزش دانشگاه
- صدور مدرک فراغت از تحصیل و ارسال جهت امضاء توسط مسوولین دانشگاه
- ارسال مدرک تحصیلی به نشانی دانش آموخته از طریق پست
|
 |
تحصیلات تکمیلی:
محمد کریمی:
5- 02833336001 داخلی 2502
عارفه نیاقی ها: 5- 02833336001 داخلی 2503
مقاطع کاردانی تا دکترای عمومی:
هاجر نوری:
5- 02833336001 داخلی 2537
محمد حسنی:
5- 02833336001 داخلی 2526
|
زهرا خالقی
028-33340153
داخلی: 3952 |
 |
صدور مدرک تحصیلی دانش آموختگان علوم پزشکی
18042582100
|
الکترونیکی |
دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پس از فراغت از تحصیل می توانند با رعایت قوانین آموزشی موجود از خدمات مربوط به فراغت از تحصیل خود از قبیل صدور مدرک گواهینامه موقت تحصیلی، گواهینامه/دانشنامه تحصیلی، ریز نمرات و ... بهره مند گردند. |
|
روند انجام امور در سامانه
- مراجعه دانش آموخته به سامانه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی قزوین و ثبت نام در سامانه
- بررسی و تایید فراغت از تحصیل دانش آموخته از طرف دانشگاه و ارسال نام کاربری و رمز عبور به صندوق پست الکترونیکی متقاضی
- ورود متقاضی به سامانه و درخواست صدور مدرک فراغت از تحصیل و ارایه مدارک
- صدور مجوز تحویل مدارک و درج در درگاه اینترنتی وزارت توسط کارشناس آموزش دانشگاه
- صدور مدرک فراغت از تحصیل و ارسال جهت امضاء توسط مسوولین دانشگاه
- ارسال مدرک تحصیلی به نشانی دانش آموخته از طریق پست
|
|
تحصیلات تکمیلی:
محمد کریمی: 5- 02833336001 داخلی 2502
عارفه نیاقی ها: 5- 02833336001 داخلی 2503
مقاطع کاردانی تا دکترای عمومی:
هاجر نوری: 5- 02833336001 داخلی 2537
محمد حسنی: 5- 02833336001 داخلی 2526
|
|
 |
صدور گواهینامه موقت پایان تحصیلات به دانش آموختگان دانشگاه های علوم پزشکی
18042582101
از مقطع کاردانی تا دکتری عمومی جهت دانش آموختگان دانشگاه
|
الکترونیکی |
دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پس از فراغت از تحصیل می توانند با رعایت قوانین آموزشی موجود از خدمات مربوط به فراغت از تحصیل خود از قبیل صدور مدرک گواهینامه موقت تحصیلی، گواهینامه/دانشنامه تحصیلی، ریز نمرات و ... بهره مند گردند. |
|
روند انجام امور در سامانه
- مراجعه دانش آموخته به سامانه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی قزوین و ثبت نام در سامانه
- بررسی و تایید فراغت از تحصیل دانش آموخته از طرف دانشگاه و ارسال نام کاربری و رمز عبور به صندوق پست الکترونیکی متقاضی
- ورود متقاضی به سامانه و درخواست صدور مدرک فراغت از تحصیل و ارایه مدارک
- صدور مجوز تحویل مدارک و درج در درگاه اینترنتی وزارت توسط کارشناس آموزش دانشگاه
- صدور مدرک فراغت از تحصیل و ارسال جهت امضاء توسط مسوولین دانشگاه
- ارسال مدرک تحصیلی به نشانی دانش آموخته از طریق پست
|
 |
تحصیلات تکمیلی:
محمد کریمی: 5- 02833336001 داخلی 2502
عارفه نیاقی ها: 5- 02833336001 داخلی 2503
مقاطع کاردانی تا دکترای عمومی:
هاجر نوری: 5- 02833336001 داخلی 2537
محمد حسنی: 5- 02833336001 داخلی 2526
|
|
 |
 |