ردیف |
عنوان خدمت |
عنوان زیرخدمت |
نحوه ی ارائه زیرخدمت |
راهنمای استفاده از خدمت |
اطلاعات تکمیلی زیرخدمت |
FAQ
سوالات متداول
|
SLA
بیانیه سطح توافق خدمت
|
شماره تماس و نام واحد پاسخگوی خدمت
(پیش شماره 028)
|
رسید زمان دار |
آدرس
خدمت
الکترونیکی
|
۱ |
اعتبارسنجی موسسات سلامت
(16061012000)
|
اعتباربخشی موسسات سلامت (16061012000) |
غیر الکترونیکی کشوری
|
اعتباربخشی معیاری جهت ارزیابی بیمارستانهای دولتی و غیردولتی به منظور بالا بردن کیفیت ارائه خدمت و کسب درجه اعتباربخشی میباشد. که تمامی این اقدامات با هماهنگی مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی انجام می گیرد .
اعتبار بخشي به معني ارزيابي سيستماتيك مراكز ارائه خدمات سلامت با استاندارد هاي مشخص است. استانداردهائي كه بر بهبود مداوم كيفيت، محور بودن بيمار و بهبود امنيت بيمار وكاركنان تاكيد دارد. اعتبار بخشي زماني انجام مي شود كه بيمارستان آمادگي خود را به ارزيابان خارجي مبني بر رعايت استانداردهاي از پيش تعيين شده اعلام مي نمايد. از ويژگي هاي برجسته نسل نوين اعتباربخشي مي توان به موارد زير اشاره كرد:
1- تمركز بر نتيجه گرايي و عملكرد واقعي بيمارستانها و حذف مستند سازي هاي غير ضرور
2- حضور ارزيابان آموزش ديده و مستقل در بیمارستان ها با رويكرد آموزشي و همياري با تيم اجرايي بيمارستان در جهت اخذ و تبادل تجربيات موفق كشوري
3- فراخوان، گزينش، آموزش و بكارگيري ارزيابان دوره طي فرايند گزينش و آموزش سخت گيرانه و بر اساس مدل شايستگي بومي الهام گرفته از الزامات انجمن بين المللي ايسكوا
4- مشارکت پزشكان متخصص، اساتيد و اعضا هيات علمي دانشگاههاي علوم پزشكي، پرستاران با رتبه هاي ملي وبين المللي و نيز مديران با تجربه و فهيم حوزه سلامت در اقصي نقاط كشور
5 -توجه به رویکرد وظیفه محوری در غالب مدل هاي معتبر اعتباربخشي ساير كشورها به منظور ارزيابي سيستماتيك عملكرد بيمارستان در خصوص بيماران حاد و نيازمند به مراقبت هاي ويژه
مشاهده
|
  |
1- اعتبار سنجی جامع چند سال یکبار انجام می گیرد؟ 2 سال یکبار انجام می گیرد
2- ارزیابی ادواری چه زمانی انجام می گیرد؟ در فاصله 2 سال انجام می گیرد
3- اعلام زمان اعتبار بخشی جامع به مراکز چگونه هست؟ زمان اعتبار بخشی توسط وزارت خانه و با چک لیستی که وزارت اعلام می کند انجام می گردد
|
 |
دکتر حبیب اله شجاعی نژاد، مدیر نظارت و اعتباربخشی،
ناهید ملک نیازی، کارشناس مسئول نظارت و اعتباربخشی
33681160
|
کاغذی |
|
نظارت بر حسن اجرای برنامه تحول سلامت در مراکز تابعه دانشگاه های علوم پزشکی کشور |
غیر الکترونیکی
کشوری
|
جهت ارزیابی عملکرد مراکز در زمینه حسن اجرای برنامه تحول سلامت و به منظور رفع اشکالات موجود و بالا بردن کیفیت ارائه خدمت انجام می شود.اما بطور کلی این خدمت در سطح وزارت خانه صورت می گیرد و دانشگاه های کشور مورد ارزیابی قرار می گیرند.
مشاهده
|
|
|
 |
هر یک از بسته های 7 گانه طرح تحول کارشناس مسئول جداگانه دارد.
33673214 -33664302
|
عدم مصداق |
|
بازدیدهای دوره ای و موردی از مراکز و موسسات ارائه دهنده خدمات تشخیصی و درمانی
|
غیر الکترونیکی
کشوری
|
بازدیدهای دوره ای و موردی از مراکز و موسسات ارائه دهنده خدمات تشخیصی و درمانی جهت ارزیابی عملکرد مراکز در زمینه های متعدد و به منظور رفع اشکالات موجود و بالا بردن کیفیت ارائه خدمت انجام می شود.
مشاهده
|
|
|
|
کلیه ادارات نظارتی معاونت درمان شامل اداره نظارت و اعتباربخشی، اداره امور بیماریها، اداره پرستاری، اداره امور آزمایشگاهها، اداره تجهیزات پزشکی، اداره اقتصاد درمان این خدمت را ارائه می دهند. |
عدم مصداق |
|
رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی |
ترکیبی |
در ابتدا با مراجعه شاکی به میز خدمت شکایت توسط کارشناس ثبت گردیده وشماره ثبت به شاکی داده می شود و زمان مورد نظر جهت بررسی شکایت به شاکی گفته شده و در مرحله بعدی شکایت به رئیس اداره نظارت و کارشناسان مربوطه ارجاع داده شده و در انتها با پیگیری های کارشناس میز خدمت جوابیه شکایت به شاکی داده شده .
و همینطور شاکی می تواند با تماس با سامانه 190 وزارت شکایت خود را توسط اپراتور وزارت ثبت نموده و با ارجاع شکایت به معاونت درمان پیگیری های لازم از جانب کارشناس سامانه 190 و میز خدمت از کارشناسان مرتبط انجام گردیده جوابیه شکایت آماده گردیده و در سامانه 190 گذاشته شده و چون شاکی دسترسی به جوابیه شکایت ندارد توسط کارشناس میز خدمت جوابیه به شاکی گفته شده است.
مشاهده
|
 |
- در صورت شکایت از عدم تشخیص پزشک چه اقدامی لازم است؟ بیمار به نظام پزشکی ارجاع داده می شود.
- آیا از طرف معاونت درمان در صورت بروز مشکل جهت بیماران تذکر و یا ارجاع به مراکز قانونی صورت میگیرد؟ بله- در صورت محرز بودن خطا به بیمارستان یا فرد خاطی تذکر داده میشود و در صورت نیاز به مراجع قضایی ارجاع داده می شود.
|
 |
معاون محترم درمان و کلیه حوزه های تحت پوشش
33664302
|
عدم مصداق |
|
2 |
ارائه پروانه فعالیت موسسات سلامت
(16061013000)
|
صدور پروانه فعالیت موسسات پزشکی (16061013100) |
ترکیبی |
فرآیند صدور پروانه موسسات درمانی دارای 2 فصل عمده با اخذ مدارک متفاوت می باشد که شامل :
صدور موافقت اصولی
صدور پروانه های قانونی
|


|
|
|
- چه اشخاصی می توانند موسس مراکز باشند؟
در بسیاری از مراکز یک پزشک می تواند موسس باشد و در سایر مراکز طبق آیین نامه متخصص یا کارشناس مربوطه باید به عنوان موسس باشد.
|
|
|
- در یک موسسه حقیقی چند نفر می توانند عضو باشند؟
محدودیتی برای عضویت افراد در یک موسسه وجود ندارد اما جهت تاسیس باید نصف + یک نفر از متقاضیان دارای مدرک مرتبط با گروههای پزشکی و پیراپزشکی از لیسانس به بالا با عضویت یک پزشک و یا متخصص / کارشناس مربوطه باشند.
|
|
|
-هر فرد چند مرکز / موسسه می تواند در هر شهر داشته باشد؟
کلیه متقاضیان دارای شرایط در کل کشور تنها می توانند حداکثر در دو مرکز / موسسه عضویت داشته باشند ( یک مرکز به صورت حقیقی و یک مرکز به صورت حقوقی)
|
|
|
|
- کدام موسسات شامل سطح بندی می باشند؟
در حال حاضر بجز بیمارستان، جراحی محدود، مراکز تصویر برداری و مراکز درمان سوءمصرف بقیه مراکز و موسسات پزشکی و پیراپزشکی شامل شامل سطح بندی نمیباشند.
|
|
|
|
 |
دکتر حبیب اله شجاعی نژاد، رییس اداره صدور پروانه
ابوالفضل بهرامی بایه، کارشناس صدور پروانه ها
شماره تماس: 02833681160 داخلی 2
و 33678983
|
سامانه |

|
تمدید پروانه فعالیت موسسات پزشکی (16061013100) |
ترکیبی |
با توجه به تاریخ اعتبار پروانه های موسسات پزشکی منطبق بر مدارک و شرایط متقاضیان، پس از اتمام تاریخ اعتبار پروانه موسسه، ادامه ارائه خدمات به صورت قانونی منوط به تمدید اعتبار پروانه است. در غیر اینصورت هرگونه فعالیت پس از خاتمه اعتبار غیرقانونی تلقی می شود. |
|
|
 |
دکتر حبیب اله شجاعی نژاد، رییس اداره صدور پروانه
ابوالفضل بهرامی بایه، کارشناس صدور پروانه ها
شماره تماس: 02833681160 داخلی 2
و 33678983
|
سامانه |
 |
ابطال پروانه موسسات پزشکی ( 16061013102) |
ترکیبی |
در صورت درخواست متقاضی جهت تعطیلی موسسه و یا عدم رعایت قوانین و مقررات لازم ( طبق دستور مرجع قضایی) توسط مراکز، پروانه موسسه باطل میگردد.
پس از ابطال پروانه در سامانه قابل رویت است. |
 |
|
 |
دکتر حبیب اله شجاعی نژاد، رییس اداره صدور پروانه
ابوالفضل بهرامی بایه، کارشناس صدور پروانه ها
شماره تماس: 02833681160 داخلی 2
و 33678983
|
سامانه |
 |
اصلاح پروانه فعالیت موسسات سلامت (16061013103) |
ترکیبی |
در صورت وجود هرگونه تغییری در پروانه ثبت شده یک موسسه، پس از ارسال شرح درخواست توسط متقاضی در صورت عدم منع قانونی، تغییرات مورد نظر(تغییر آدرس، تغییر نام، تغییر ساعات فعالیت و ...) اعمال و پروانه اصلاح میگردد. |
|
|
 |
دکتر حبیب اله شجاعی نژاد، رییس اداره صدور پروانه
ابوالفضل بهرامی بایه، کارشناس صدور پروانه ها
شماره تماس: 02833681160 داخلی 2
و 33678983
|
سامانه |
 |
لغو بر اساس زمان بندی تعیین شده در قرارداد تاسیس به دلیل عدم معرفی ملک و یا تاخیر در ارائه مدارک لازم |
ترکیبی |
پس از صدور موافقت اصولی و قرارداد تاسیس در صورتی که متقاضی ظرف مدت تعیین شده در بند الف قرارداد (4ماه) موفق به معرفی مکان نشد سامانه سه بار به فاصله 20 روز به متقاضی پیام می دهد پس از آن در لیست ابطال قرار میگیرد در صورت عدم اقدام متقاضی ابطال آن توسط سامانه بطور خودکار انجام میگردد. |
|
|
 |
دکتر حبیب اله شجاعی نژاد، رییس اداره صدور پروانه
ابوالفضل بهرامی بایه، کارشناس صدور پروانه ها
شماره تماس: 02833681160 داخلی 2
|
سامانه |
 |
3 |
ارائه خدمات مرتبط با طرح مشمولین قانون خدمات پزشکان و پیراپزشکان
(16061014000)
|
تخصیص مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (16061014100) |
ترکیبی
|
توزیع نیروهای تخصصی متعهد خدمت در دانشگاه نیز بر اساس دستور العمل توزيع كه به توشيح مقام عالي وزارت رسيده، برحسب اعلام نیاز، اولویتبندی اولیه و تعداد نیروهای تخصیص یافته صورت میپذیرد. دانشگاه مجاز به توزیع پزشکان متخصص معرفی شده در مراکز مورد نیاز خود برحسب اولویتهای در نظر گرفته شده میباشد. |
 |
|
- آیا پزشکان متعهد خدمت قبل از شروع دوره طرح مجاز در دخالت در امور درمان میباشند؟
طبق دستور شماره 1267 مورخه 25/9/96 معاون محترم توسعه وزارت متبوع مشمولین طرح نیروی انسانی مادامیکه طرح نیروی انسانی را شروع نکردهاند و یا معافیت اخذ نکردهاند، مجاز به دخالت در امور درمان نبوده و بهکارگیری ایشان دارای وجاهت قانونی نمیباشد.
|
|
|
- شرایط صدور پروانه مطب جهت پزشکان متعهد خدمت غیر هیات علمی با سهمیه مازاد مناطق محروم به چه صورت میباشد؟
صدور پروانه مطب برای پزشکان فوقالذکر همانند شرایط صدور پروانه مطب و مطابق سنوات متعهدین سهمیه آزاد که طرح نیروی انسانی خود را سپری ننمودهاند منوط به صدور گواهی عدم نیاز به حضور و خدمات ایشان در ساعات غیر اداری از سوی دانشگاه محل خدمت با لحاظ نمودن شرایط موجود در دستورالعمل نحوه فعالیت پزشکان متعهد خدمت در مطب شماره 176/400د مورخه 15/1/97 مجاز خواهد بود.
- آیا جابه جایی محل خدمت در داخل استان در دوره تعهدات امکان پذیر می باشد؟
متخصصین متعهد خدمتی که حداقل یک سال از تعهدات قانونی خود را در استان انجام داده باشند و متقاضی جابه جایی محل خدمت در سایر شهرستان های استان باشند به ترتیب اولویت 1- بویین زهرا 2- تاکستان3- آبیک و در صورت وجود نیروی جایگزین با درخواست ایشان موافقت خواهد گردید. بدیهی است ایشان می بایست درخواست خود را حداقل سه ماه پیش از زمان توزیع نیروهای تخصصی سال بعد (خرداد ماه) به بیمارستان محل خدمت و شبکه مربوطه اعلام و در صورت موافقت ایشان، و احراز شرایط از سوی شبکه به این حوزه اعلام گردد.
|
|
|
 |
دکتر زهرا رجبی
مدیر امور بیماریها،
خاطره بیگی
کارشناس توزیع نیروهای تخصصی
شماره تماس: 02833676464
|
عدم مصداق |

|
صدور گواهی پایان طرح مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (16061014101) |
ترکیبی
|
مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان(طرح)، پس از انجام خدمات قانونی و اتمام دوره طرح ، گواهی پایان طرح دریافت می نمایند.
توزیع نیروهای تخصصی متعهد خدمت در دانشگاه نیز بر اساس دستور العمل توزيع و برحسب اعلام نیاز، اولویتبندی اولیه و تعداد نیروهای تخصیص یافته صورت میپذیرد. پس از انجام دوره قانونی تعهدات، پزشک متخصص با مرکز محل خدمت تسویه کرده و پایان کار ایشان به معاونت توسعه اعلام می شود.
|
 |
-برای گذراندن دوره آموزش بهداشت اصناف به کجا مراجعه نمایم؟
به آموزشگاه بهداشت اصناف شهر محل سکونت یا کار خود که لیست آن در سایت معاونت بهداشتی بارگذاری شده است.
-برای گذراندن دوره آموزش بهداشت اصناف به کجا مراجعه نمایم؟
به آموزشگاه بهداشت اصناف شهر محل سکونت یا کار خود که لیست آن در سایت معاونت بهداشتی بارگذاری شده است.
-برای گذراندن دوره آموزش بهداشت اصناف به کجا مراجعه نمایم؟
به آموزشگاه بهداشت اصناف شهر محل سکونت یا کار خود که لیست آن در سایت معاونت بهداشتی بارگذاری شده است.
|
 |
دکتر زهرا رجبی
مدیر امور بیماریها،
خاطره بیگی
کارشناس توزیع نیروهای تخصصی
شماره تماس: 02833676464
|
حضوری یا تلفنی |


|
صدور معرفی نامه در توزیع پزشکان
( ۱۶۰۳۱۰۱۴۱۰۲)
|
ترکیبی |
توزیع نیروهای تخصصی متعهد خدمت در دانشگاه نیز بر اساس دستور العمل توزيع و برحسب اعلام نیاز، اولویتبندی اولیه و تعداد نیروهای تخصیص یافته صورت میپذیرد. پس از اخذ مدارک لازم و تعیین محل نسبت به صدور معرفی نامه پزشک اقدام خواهد شد. |
|
مدارک مورد نیاز برای صدور معرفی نامه چیست؟ صفحه اول و دوم شناسنامه (اطلاعات همسر)، سند تعهد محضری، گواهی معافیت یا انجام طرح پزشکی عمومی، گواهی معافیت یا انجام خدمت نظام وظیفه و مدارک ایثارگری |
 |
دکتر زهرا رجبی
مدیر امور بیماریها،
خاطره بیگی
کارشناس توزیع نیروهای تخصصی
شماره تماس: 02833676464 |
حضوری یا تلفنی |
 |
صدور گواهی معافیت مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان (16061014103) |
ترکیبی
|
ثبت نام مشمولين غيرپزشك و غيردندانپزشك عمومي طرح قانون خدمت پزشكان و پيراپزشكان جهت اعزام به انجام خدمات و نيز تداوم خدمت كليه فارغ التحصيلان دانشگاه هاي دولتي و آزاد سراسر كشور در رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي و رشته هاي وابسته در مقاطع كارداني و بالاتر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از طريق اين سايت به صورت غيرحضوري و اينترنتي انجام مي گيرد. |
 |
- آیا امکان انصراف از طبرح وجود دارد؟
به جز رشته های پزشکی و دندانپزشکی که باید معاونت بهداشتی موافقت نماید، در سایر رشته ها این امکان وجود دارد.
- آیا امکان تغییر محل خدمت مقدور می باشد؟
اگر محل خدمت مبدا و مقصد و همچنین معاونت مربوطه موافقت داشته باشند امکان پذیر می باشد. البته به استثنای سهمیه قبولی منطقه 3.
- آیا گرفتن معرفی نامه / پایان طرح بدون حضور خودم مقدور می باشد؟
خیر. به دلیل تکمیل فرم های حراست (برای صدور معرفی نامه) حتما خود فرد باید حضور داشته باشد. پایان طرح نیز چون فقط یک بار صادر می شود، به کسی غیر از خود فرد تحویل داده نمی شود.
- برای گرفتن مدرک تحصیلی یا دانشنامه چه کنم؟
پس از گرفتن پایان طرح، کپی آن را برای گرفتن دانشنامه یا مدرک تحصیلی، به دانشگاه محل تحصیل ارائه دهند.
- گواهی پایان تعهدات دوره تخصص را از کجا بگیرم؟
نامه پایان کار پس از معاونت درمان به وزارت ارسال خواهد شد و در نهایت گواهی پایان تعهدات از وزارت بهداشت صادر خواهد شد.
|
|
آرزو مردانی
شماره تماس : 33373348-028 |
سامانه |
 |
توزیع متعهدین خدمت دوره دستیاری دندانپزشکی ( ۱۶۰۲۱۰۱۴۱۰۴)
|
غیر الکترونیکی |
توزیع متعهدین خدمت دوره دستیاری دندانپزشکی در دانشگاه بر اساس دستورالعمل توزيع كه به توشيح مقام عالي وزارت رسيده، برحسب اعلام نیاز، اولویتبندی اولیه و تعداد نیروهای تخصیص یافته صورت میپذیرد. دانشگاه مجاز به توزیع پزشکان متخصص معرفی شده در مراکز مورد نیاز خود برحسب اولویتهای در نظر گرفته شده میباشد. |
|
|
|
دکتر فرامرز قاسمی- واحد امور دندانپزشکی
شماره تماس: 02833681160 |
حضوری یا تلفنی |
|
4 |
ارائه خدمات بهداشتی و درمانی (16042573000) |
ارائه خدمات درمانی بستری
16032573106
|
حضوری
|
برای نمونه بیمارستان قدس:
مراجعه بیمار به بیمارستان ها و ارزیابی بیمار توسط پزشک و اجرای پلن درمانی توسط کادر درمان و ثبت نتیجه درمان در سامانه و پیگیری های پس از درمان
نتایج خدمات آزمایشگاهی و پاراکلینیک نمربوط به هر بیمار در پرونده بیمار در سیستم his جهت مشاهده تیم درمان بارگزاری می گردد .
نتیجه درمان بیمار اعم از ترخیص، ترخیص با بهبودی نسبی،فوت در سیستم his درج می گردد
ارائه خدمات درمانی بستری مرکز آموزشی درمانی قدس به صورت شبانه روزی جهت کودکان و بزرگسالان فقط گوش و حلق و بینی صورت می گیرد
|
 |
پذیرش بیمارستان بوعلی سینا
پذیرش بیمارستان شهیدرجایی
خدمت بستری بیمارستان قدس
خدمات بستری بیمارستان ولایت
|
 |
الهام احسان
سرپرستار درمانگاه و واحدهای پذیرش بستری
02833334808
|
کد پذیرش در برنامه HIs بیمارستان ثبت میشود |
|
ارائه خدمات درمانی سرپایی
16022573105
|
ترکیبی
|
ویزیت بیماران در جمعیت تحت پوشش دسترسی به سامانه ثبت از طریق شبکه داخلی وزارت بهداشت.
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان قدس به صورت صبح وعصر ) کلینیک ویژه ( آماده ارائه خدمات درمانی سرپایی ) ویزیت بیماران ( به کودکان و بزرگسالان )فقط بیماری مربوط به گوش و حلق و بینی ( می باشد و در نوبت شب واحد درمانگاه این مرکز توسط پزشکان عمومی فعال می باشد . نوبت دهی به دو صورت تلفنی و حضوری و با ارائه کد ملی امکان پذیر می باشد که پس از انجام نوبت دهی در واحد پذیرش نوبن بیمار ثبت و تایید می شود و هزینه مربط به خدمت از طریق POS به حساب درآمد بیمارستان واریز و در نهایت توسط پزشک انتخاب شده ویزیت صورت می گیرد .
|
|
نوبت دهی آن لاین درمانگاه های استان
کلینیک ویژه بیمارستان بوعلی سینا ( داخلی و قلب)
کلینیک ویژه بیمارستان کودکان قدس (کودکان)
کلینیک ویژه بیمارستان شهیدرجایی (ارتپدی)
کلینیک ویژه بیمارستان کوثر (زنان و زایمان)
کلینیک ویژه ولایت ( جراحی عفونی و داخلی)
خدمت سرپایی بیمارستان قدس
خدمت سرپایی بیمارستان ولایت
|
 |
الهام احسان
سرپرستار درمانگاه صبح قدس
سید کریم حسینی مسئول درمانگاه عصر تلفن های بیمارستان 02833334808
|
پیامک |
 |
ارائه خدمات تصویربرداری
16022573109
|
حضوری |
واحد تصویربرداری بیمارستان قدس دستگاههای مختلف ثابت و پرتابل تصویربرداری و سونوگرافی به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمات به بیماران سرپایی و بستری می باشد. نوبت دهی با دستور پزشک معالج و به صورت حضوری و با ارائه کد ملی امکان پذیر می باشد که پس از انجام ثبت اطلاعات و پذیرش تصویربرداری مورد نیاز صورت می گیرد. هزینه مربط به خدمت از طریق POS به حساب درآمد بیمارستان واریز می شود . |
|
تصویربرداری بیمارستان بوعلی سینا
تصویربرداری بیمارستان شهید رجایی
تصویربرداری بیمارستان کوثر
تصویربرداری بیمارستان ولایت
تصویربرداری بیمارستان 22 بهمن
تصویربرداری بیمارستان شهدای آبیک
خدمت تصویر برداری بیمارستان قدس
|
 |
عزت السادات فخار
سوپروایزر واحد تصویربرداری
02833334808
|
کد پذیرش در برنامه HIs بیمارستان ثبت میشود |
|
ارائه خدمات آزمایشگاهی
16022573108
|
حضوری
|
واحد آزمایشگاه بیمارستان با دستگاه های مختلف آزمایشگاهی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به بیماران و مراجعین به مرکز می باشد . حضور بیمار و با ارائه کد ملی الزامی بوده که پس از انجام پذیرش در واحد پذیرش آزمایشگاه و پرداخت هزینه ، از بیمار نمونه آزمایش مورد درخواست تهیه و گزارش آن پس از انجام مراحل آزمایشگاهی به بیمار تحویل می شود . |
 |
آزمایشگاه بیمارستان بوعلی سینا
آزمایشگاه بیمارستان شهیدرجایی
آزمایشگاه بیمارستان کوثر
آزمایشگاه بیمارستان ولایت
آزمایشگاه بیمارستان 22 بهمن
آزمایشگاه بیمارستان شهدای آبیک
آزمایشگاه بیمارستان قدس
|
 |
حمیرا صفاری زاده
سوپروایزر
02833334808
|
کد پذیرش در برنامه HIs بیمارستان ثبت میشود |
|
5 |
ارائه خدمات استحقاق درمان
16062574000
|
|
حضوری |
ارائه خدمت استحقاق درمان جهت پذیرش با تعرفه های بیمه ای بیماران سرپایی و بستری مراجعه کننده به این مرکز به صورت شبانه روزی با ارائه کد ملی صورت می گیرد .
خدمت استحقاق درمان بیمارستان قدس
|
 |
درصورت عدم استحقاق بیمار چه اقدامی صورت میگیرد؟
بیمار جهت اصلاح وضعیت به سازمان بیمه گر خود مراجعه نماید یا بصورت آزاد صورت می پذیرد.
|
 |
وحیده عباسی مسئول واحد اسناد پزشکی
02833334808
|
عدم مصداق |
|
6 |
اعلام ولادت به سازمان ثبت احوال کشور
10031019101
|
الکترونیکی
(درون سازمانی)
|
|
ثبت اطلاعات - بررسی روند مراقبت های هنگام تولد پس و ترخیص نوزادان داخل و خارج بیمارستانی در سامانه ایمان دسترسی از طریق شبکه وزارت بهداشت
|
 |
 |
 |
کارشناس مسئول آمار و تحلیل عملکرد - خانم زهرا کشاورز قاسمی
تلفن: 33690166-028
|
|
 |