بازرسی و پاسخگویی به شکایات |
پاسخگویی به شکایات حوزه سلامت (16061016000) |
الکترونیکی
|
شاکی می تواند با مراجعه به آدرس https://bazresi.qums.ac.ir بر روی گزینه"درج شکایات" کلیک نموده و در صفحه مربوطه، با تکمیل فرم شکایات ، متن شکایت خود را تنظیم و بارگذاری نماید. پس از ارسال ، کد رهگیری صادر میشود که می بایست آن را به خاطر بسپارد.
و از طریق کد رهگیری می تواند شکایت خود را پیگیری نماید .
|


|
1- نحوه دریافت پاسخ چگونه است؟
پس از بررسی و پیگیری شکایت، پاسخ در پورتال بازرسی بارگذاری شده و متقاضی می تواند در پورتال مربوطه از طریق "کد رهگیری"خود، پاسخ شکایت را روئیت نماید.
2- چه مدت طول می کشد تا پاسخ شکایت بارگذاری شود؟
معمولاً حداکثر ظرف مدت 10 روز پاسخ بارگذاری میگردد.در پاره ای موارد ممکن است بیش از این مدت نیاز به پیگیری باشد.
|
 |
اعظم سادات موسوی
کارشناس مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی قزوین
شماره تماس مستقیم : 33379061
شماره دانشگاه : 33336001 الی 5 داخلی 2043
|
کدرهگیری |
 |