بازرسی و پاسخگویی به شکایات |
پاسخگویی به شکایات حوزه سلامت (16061016000) |
الکترونیکی
|
شاکی می تواند با مراجعه به آدرس https://bazresi.qums.ac.ir بر روی گزینه"درج شکایات" کلیک نموده و در صفحه مربوطه، با تکمیل فرم شکایات ، متن شکایت خود را تنظیم و بارگذاری نماید. پس از ارسال ، کد رهگیری صادر میشود که می بایست آن را به خاطر بسپارد.
و از طریق کد رهگیری می تواند شکایت خود را پیگیری نماید .
|
|
1- نحوه دریافت پاسخ چگونه است؟
پس از بررسی و پیگیری شکایت، پاسخ در پورتال بازرسی بارگذاری شده و متقاضی می تواند در پورتال مربوطه از طریق "کد رهگیری"خود، پاسخ شکایت را روئیت نماید.
2- چه مدت طول می کشد تا پاسخ شکایت بارگذاری شود؟
معمولاً حداکثر ظرف مدت 10 روز پاسخ بارگذاری میگردد.
|
|
اعظم سادات موسوی
کارشناس مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی قزوین
شماره تماس مستقیم : 33379061
شماره دانشگاه : 33336001 الی 5 داخلی 2043
|
کدرهگیری |
|