اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات |
پاسخگویی به شکایات حوزه سلامت (16061016000) |
الکترونیکی
و غیر الکترونیکی
|
ثبت شکایات مرتبط با درمان، بهداشت، تعرفه، اورژانس، کادر درمان و ارسال به دانشگاههای مربوطه جهت بررسی و پیگیری و همچنین جستجو و اطلاع رسانی موجودی داروهای کمیاب
متقاضی جهت ثبت شکایت و یا درخواست در پورتال مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی قزوین به آدرس https://bazresi.qums.ac.ir مراجعه و بر روی گزینه"درج شکایات" کلیک نموده و در صفحه مربوطه، جهت بارگذاری شکایت بر روی گزینه "فرم درج شکایت" کلیک می نماید و پس از تکمیل اطلاعات درخواستی "فرم شکایت"، بر روی گزینه "ارسال" کلیک نموده و سپس"کد رهگیری" اعلام شده را به خاطر می سپارد.
|


|
1- نحوه دریافت پاسخ چگونه است؟ پاسخ : پس از بررسی و پیگیری شکایت، پاسخ در پورتال بازرسی بارگذاری شده و متقاضی می تواند در پورتال مربوطه از طریق "کد رهگیری"خود، پاسخ شکایت را روئیت نماید.
2- چه مدت طول می کشد تا پاسخ شکایت بارگذاری شود؟ پاسخ : معمولاً حداکثر ظرف مدت 10 روز پاسخ بارگذاری میگردد.
|
 |
اعظم سادات موسوی کارشناس مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی قزوین – شماره تماس : 33379061- |
کدرهگیری |
 |