سیاست های مرکز :
    ردیف             عنوان سیاست                                                               ذی نفعان
    1  حفظ و ارتقای استانداردهای ایمنی                                            بیماران ، کارکنان و فراگیران
    2  ارتقای سطح آموزش به بیمار                                                  بیماران ، همراهان، پرسنل درمانی و پاراکلینیکی
    3  ارتقای کمی و کیفی نیروی انسانی                                             کادر بیمارستان
    4  ارتقای کیفی آموزش فراگیران در                                              کلیه رده ها    کلیه فراگیران و اساتید
    5  توسعه امکانات رفاهی                                                           کلیه پرسنل بیمارستان و بیماران
    7  دستیابی به بالاترین سطح استانداردهای اعتباربخشی                       بیماران ، کادر درمانی و اداری
    8  افزایش رضایتمندی کارکنان و مراجعین                                      مراجعین ،کارکنان کادر درمانی و اداری
    9  استفاده از دانش و تکنو لوژی روز در ارائه خدمات به بیماران           بیماران، کادر درمان
    10  استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی                                   جامعه پیمانکاران و شرکت های طرف قرارداد، بیمارستان


     

     


    6.1.8.0
    گروه دورانV6.1.8.0