امور رفاهی عبارت است از مجموعه عملیاتی که باعث حل مشکلات کارکنان شده و نیازهای  داخل و خارج سازمانی آنها (اعم از نیازهای مادی و معنوی و روانی) را حتی‌المقدور مرتفع می‌سازد و آنها را از نظر جسمانی و روانی سالم نگاه می‌دارد. بدین ترتیب، سازمان‌های مختلف نسبت به احتیاجاتی که کارکنان دارند در حد توان خود برنامه‌های رفاهی مختلفی را اجرا می‌کنند .

رفاه کارکنان از جایگاه خاصی در فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی قزوین برخوردار می باشد. مسلما با ایجاد رفاه نسبی و رضایت کارکنان، انگیزه آنان برای ارایه خدمات بیشتر و با کیفیت که اثرات آن زمینه ساز فعالیت‌های دانشگاه می باشد، بیشتر می شود و می‌توان با مدیریتی صحیح با استفاده از منابع دانشگاه، کمک کارکنان و سایر منابع خارج دانشگاه، رفاه کارکنان را به نقطه مطلوب در مدت کوتاهی رساند و با ارایه خدمات مشاوره‌ای،آموزشی و ظرفیت سازی، سیاحتی زیارتی، تهیه لوازم مورد نیاز کارکنان، گسترش فضاهای ورزشی، وام‌های مختلف و خدمات درمانی نسبت به افزایش سطح رفاه کارکنان اقدام نمود.
 
خدمات ارائه شده توسط سامانه رفاهی دانشگاه علوم پزشکی استان قروین


 
   
        کلیه امور به صورت الکترونیکی می باشد
               
               
     ثبت نام استفاده از  اماکن رفاهی سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور  
               
               
     
    ثبت نام بیمه تکمیلی کارمندان  
               
             
             
               
    ثبت نام درخواست وام از بانک رفاه  
 

 
 
  در خصوص ارائه هر خدمت مستندات و مدارک مورد نیاز  مورد نیاز از طریق سامانه اعلام می گردد  
     


6.1.9.0
گروه دورانV6.1.9.0