پس از ابلاغ آیین نامه شماره 2600/205/د تاریخ 16 -11-1396  در مورد استقرار زنجیره کالا و خدمات توسط معاون توسعه وزارت متبوع اقدام به طراحی سامانه کالا یاب توسط واحد انفورماتیک دانشگاه شد.
 

هدف کلی:   

 تامین زیر ساخت لازم برای درج اطلاعات کالا /دارو وتجهیزاتی که در قالب این آیین نامه قابل مبادله بین  مراکز می باشد .

 

این خدمت اهداف خرد  ذیل را نیز مورد نظر دارد:

  • وجود بستر مناسب جهت مبادله کالا /دارو وتجهیزات  بین مراکز تحت پوشش دانشگاه
  • پیشگیری از دپوی کالا /دارو وتجهیزات  مازادبر مصرف سه ماهه در انبار های دانشگاه
  • کنترل دوره مصرف کالا /دارو وتجهیزات  وپیشگیری از هدر رفت منابع پس از  انقضای تاریخ مصرف
  • پیشگیری از حبس منابع مالی دانشگاه (بصورت کالا در انبارها )
 

مستندات مورد نیاز :

نام کاربری وکلمه عبور می باشد .که توسط کارشناس انفور ماتیک به اطلاع کلیه کاربران رسیده است .

 

مدت زمان انجام خدمت :

حدود پنج دقیقه برای در یافت هر خدمت زمان لازم است .



هزینه های مورد نیاز :

 هیچ هزینه ای برای متقاضی نداشته ودر فضای اینترانت دانشگاه قابل انجام می باشد.


6.1.9.0
گروه دورانV6.1.9.0