پس از ابلاغ آیین نامه شماره 2600/205/د تاریخ 16 -11-1396 در مورد استقرار زنجیره کالا و خدمات توسط معاون توسعه وزارت متبوع اقدام به طراحی سامانه کالا یاب توسط واحد انفورماتیک دانشگاه شد.
هدف کلی:
تامین زیر ساخت لازم برای درج اطلاعات کالا /دارو وتجهیزاتی که در قالب این آیین نامه قابل مبادله بین مراکز می باشد .
این خدمت اهداف خرد ذیل را نیز مورد نظر دارد:
- وجود بستر مناسب جهت مبادله کالا /دارو وتجهیزات بین مراکز تحت پوشش دانشگاه
- پیشگیری از دپوی کالا /دارو وتجهیزات مازادبر مصرف سه ماهه در انبار های دانشگاه
- کنترل دوره مصرف کالا /دارو وتجهیزات وپیشگیری از هدر رفت منابع پس از انقضای تاریخ مصرف
- پیشگیری از حبس منابع مالی دانشگاه (بصورت کالا در انبارها )
مستندات مورد نیاز :
نام کاربری وکلمه عبور می باشد .که توسط کارشناس انفور ماتیک به اطلاع کلیه کاربران رسیده است .
مدت زمان انجام خدمت :
حدود پنج دقیقه برای در یافت هر خدمت زمان لازم است .
هزینه های مورد نیاز :
هیچ هزینه ای برای متقاضی نداشته ودر فضای اینترانت دانشگاه قابل انجام می باشد.
|